مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید چراغ خیابانی دیواری صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی چراغ خیابانی دیواریقیمت عمده چراغ خیابانی دیواری
چه امتیازی به من میدین؟

مرکز خرید چراغ خیابانی دیواری این کالا را در مدل ها و برندهای مختلف با قیمت بسیار خوبی به کشورهای همجوار ایران  در حجم انبوه صادر می کند و خوشبختانه ایران در زمینه تولید این کالا تاکنون توانسته است به موفقیت های خوبی دست پیدا کند. ابعاد استاندارد و شکل ظاهری و کارآیی این نوع از چراغ و نصب آسان آن در فضاهای گوناگون آمار فروش خوبی را در داخل و خارج از کشور رقم زده است.  مرکز خرید چراغ خیابانی دیواری صادراتی

مشخصات فنی چراغ خیابانی دیواری

مشخصات فنی چراغ خیابانی دیواری نصب این چراغ ها در فضاهای مختلفی اعم از حیاط و پارک و فضاهای داخلی ساختمان و… کاربرد گسترده ای دارد. جنسی که برای بدنه این نوع از چراغ استفاده می شود ممکن است از نوع آلومینیومی و یا (ای بی اس ) و شیشه ای و (پی ام ام آ ) و در نهایت دایکاست و آهنی باشد. برندها و مدل های متفاوتی دارد.

جنسی که حباب های این چراغ دارد یا شیشه است یا بلور قابلیت نصب در بسیاری از اماکن را دارد. لامپ های استفاده شده در این چراغ بسیار کم مصرف است و دارای قطعات یدکی نیز هستند.

سرپیچ استاندارد ضد حریق در تولید این محصول به کار رفته است و به صورت مونتاژ شده به مشتری ارائه می شود. شعاع نوری بسیار خوبی دارند ضمن اینکه از وزن سبکی برخوردارند.

قیمت عمده چراغ خیابانی دیواری

قیمت عمده چراغ خیابانی دیواری چراغ  خیابانی دیواری در انواع و اشکال مختلف و مدل های متفاوت با کیفیت خوب و قیمت مناسب به صورت فروش عمده و مستقیم امکان پذیر است. رنگبندی و تنوع مدل این چراغ ها توجه بسیاری از مشتریان را به خود معطوف نموده است.

در جهت آشنایی بیشتر با کمیت و کیفیت این کالا و قیمت آن در صورت تمایل می توانید با برقراری تماس با وب سایت مضاف بر اینکه از راهنمایی مشاوران واحد فروش بهره مند خواهید شد تجربه یک خرید بسیار با کیفیت و در قالب عمده و مستقیم را به دست خواهید آورد. قیمت ارائه شده وب سایت به شما مشتریان گرامی بسیار کمتر از قیمت تمام شده این کالا در بازار است.

چراغ خیابانی مدرن و چراغ خیابانی ال ای دی دو نمونه از تولیدی این کالا می باشند که تنوع مدل و رنگ و شکل زیبا و منحصر به فرد آن موچبات فروش خوبی را در بازار فراهم نموده است. روشنایی و شعاع نوری این چراغ بسیار خوب است لامپ های استفاده شده در آن نیز از توان مصرفی کمی برخوردار هستند که این امر کاهش هزینه برق را به دنبال دارد.

قیمت عمده و ارائه مستقیم و بدون حضور واسطه ها امکان خرید بیشتری رابرای مشتریان به وجود آورده است.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button