مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه بهترین چراغ خیابانی 200 وات

آنچه در این مقاله می خوانید...

کیفیت چراغ های خیابانی 200 واتمحل خرید چراغ خیابانی 200 وات تضمینی
چه امتیازی به من میدین؟

زمینه کاربرد استاندارد سیستم های جدید روشنایی چراغ خیابانی 200 وات برای جاده ها، خیابان ها و پارکینگ ها را شامل می شود. از جمله مواردی که در سیستم های موجود اصلاح می شود آن مکان هایی اند که به روشنایی ویژه نیاز دارند. این نوع روشنایی مستلزم نوعی کیفیت ویژه است اگر می خواهید بیشتر درباره ی آن بدانید با ما همراه باشد.

فروشگاه بهترین چراغ خیابانی 200 وات

کیفیت چراغ های خیابانی 200 وات

کیفیت چراغ های خیابانی 200 وات بهره وری انرژی برای چراغ های روشنایی با دیودهای ساطع کننده نور (LED) در نظر گرفته شده برای جاده ها و اماکن عمومی در فضای باز. ” این مشخصه ها مشخص می کند که چراغ های روشنایی که با تکنولوژی کار می کنند و برای استفاده در روشنایی عمومی طراحی شده اند باید مطابقت داشته باشند.

استاندارد چراغ های روشنایی با فناوری LED را به دو دسته طبقه بندی می کند: چراغ های روشنایی برای خیابان و چراغ های روشنایی برای فضای بیرونی.

در مورد بهره وری انرژی، NOM-031-ENER-2012 نشان می دهد که حداقل بازدهی که باید با آن روشنایی هدایت شود، در حالی که، اگر نصب بر روی یک دیوار انجام می شود، پس فقط یک اثر درخشان 52 lm / W مورد نیاز است. به همین ترتیب، پارامترهای دیگری با مشخصات مربوطه تعیین می شوند که اگرچه از نظر بازده انرژی تعیین کننده نیستند، اما از نظر تضمین حداقل کیفیت در محصول هستند. برخی از این پارامترها عبارتند از: حداکثر عمر مفید که باید مطابق با نگهداری شار نوری اندازه گیری شده در 6000 ساعت گزارش شود، تحمل مجاز در اعلامیه توسط سازنده دمای رنگ همبسته، حداقل مقدار شاخص عملکرد رنگ (67 برای جاده ها و 70 برای مکانهای بیرونی)، فاکتورهای قدرت، حداقل اعوجاج هارمونیکی مجاز، از جمله سایر مقررات ایمنی.

بازده انرژی لامپ ها برای استفاده عمومی. محدودیت ها و روش های آزمایش “حداقل مقادیر کارایی را برای لامپ های کاربردی عمومی، از جمله بسیاری از مواردی که در روشنایی عمومی استفاده می شود، تعیین می کند. این استاندارد در مورد فن آوری هایی که دارای استاندارد خاصی هستند. این استاندارد از نظر گذار به استفاده از فن آوری های کارآمد تر، به معنای پیشرفت بزرگ بود، زیرا با تعیین حداقل کارایی که به سختی می توان به دست آورد، تعداد زیادی لامپ رشته ای از بازار خارج می شود. علاوه بر این، استاندارد حداقل کارایی را برای بسیاری از فناوری های دیگر تعیین می کند. بازده مورد نیاز به قدرت بستگی دارد. به طور کلی، هرچه قدرت بالاتر باشد، بازده بیشتری نیز مورد نیاز است.

در زیر فناوری های تحت پوشش تولید لامپ های خیابانی آورده شده است که معمولاً در برنامه های روشنایی خیابان با دامنه قدرت و کارایی مربوطه مورد استفاده قرار می گیرند:

  • نوع لامپ: دامنه: حداقل کارایی (lm / W)
  • نور مخلوط – 60
  • بخار مرکوری – 60
  • مواد افزودنی فلزی کوارتز کمتر از 175 وات 60
  • مواد افزودنی فلزی کوارتز بزرگتر یا برابر با 175 W 65
  • مواد افزودنی فلزی سرامیکی – 70
  • بخار سدیم فشار بالا کمتر از 100 W 75 یا برابر آن
  • بخار سدیم فشار بالا بیش از 100 W 90

محل خرید چراغ خیابانی 200 وات تضمینی

محل خرید چراغ خیابانی 200 وات تضمینی مرکز ما تولید کننده انواع چراغ خیابانی با کیفت است و همیشه بر این باور بوده است که بهترین ها را به شما عزیزان تقدیم کند. ما سعی داریم محصولات را به طور مستقیم از کارخانه چراغ خیابانی به طور مستقیم به دست شما برسانیم تا با پایین ترین قیمت ممکن برای مصرف کننده روبه رو باشید پس فرصت را از دست ندهید و هر چه سریعتر این محصولات را سفارش دهید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button