مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرجع فروش چراغ باغی تک شعله

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی جالب درباره چراغ باغیبررسی تخصصی قیمت چراغ باغی تک شعله
چه امتیازی به من میدین؟

مرجع فروش چراغ باغی تک شعله(Single flame garden lamp) به صورت گسترده ای فعالیت کرده و یکی از بهترین تجهیزات روشنایی مناسب باغ یا فضاهای باز بزرگ را ارائه می دهد؛ همان طور که از نام کالا مشخص است؛ این چراغ از یک قسمت نورپردازی تشکیل شده و اصطلاحاً تک شعله است؛ اما نکته شایان ذکر این است که امروزه چراغ های باغی تک شعله به نوبه خود با تنوع قابل توجهی از نظر اندازه، طرح و مدل موجود می باشند.

ضمن اینکه نحوه طراحی آنهارابسیارمناسب برای سایرمحوطه هاکرده است.

ازجمله بخشهای پرکاربردی که میتوان ازچراغ باغی استفاده کنید شامل: چراغ های پارکی؛چراغ ویلایی؛ چراغ چمنی ؛چراغ حبابی ؛چراغ محوطه و…می باشد.

مرجع فروش چراغ باغی تک شعله

نکاتی جالب درباره چراغ باغی

نکاتی جالب درباره چراغ باغی نور پردازی باغ ها، ویلاها، همچنین حیاط های بزرگ و محیط های مشابه، مسئله بسیار مهمی است که اغلب افراد توجه ویژه ای به آن دارند؛ خوشبختانه در حال حاضر شاهد تولید و عرضه انواع چراغ باغی با مدل های متنوع می باشیم.

نکته جالبی که می توان درباره انواع و اقسام چراغ های باغی موجود در بازار بیان کرد؛ این است که نه تنها موجب روشنایی فضای سبز شده و امنیت محیط را بالا می برند؛ بلکه از جنبه زیبایی نیز مد نظر بوده و به نوبه خود نوعی وسیله تزئینی باغی به شمار می روند.

لازم به ذکر است که چراغ باغی به روش های گوناگونی طراحی و تولید می شود؛ همچنین شیوه های مختلفی جهت دسته بندی این لوازم وجود دارد؛ به عنوان نمونه می توان به انواع چراغ باغی دست ساز اشاره کرد که زیبایی خاص و طرفداران ویژه خود را دارند.

علاوه بر آنچه تا بدین جا بیان شد؛ ارقام مختلف چراغ باغی از نظر تعداد شعله، ابعاد، قدرت نورپردازی و نوع پوشش شعله با هم فرق دارند؛ به عنوان مثال در چراغ باغی حبابی، شعله چراغ توسط یک حباب شیشه ای یا کریستالی پوشیده شده است.

بررسی تخصصی قیمت چراغ باغی تک شعله

بررسی تخصصی قیمت چراغ باغی تک شعله جهت بررسی تخصصی قیمت چراغ باغی تک شعله و محصولات مشابه باید به بررسی جنبه های مختلف آن پرداخت؛ نکته شایان ذکر این است که علاوه بر فاکتورهایی مثل نوع چراغ و مدل آن یک سری عوامل اقتصادی نیز بر قیمت نهایی کالا تاثیر می گذارند. در ادامه به بخشی از مهم ترین مسائل تعیین کننده قیمت چراغ باغی تک شعله اشاره می کنیم:

  • محل ساخت چراغ تک شعله یا برند محصول
  • متریال استفاده شده جهت قسمت های مختلف چراغ و کیفیت جنس آنها
  • نحوه تامین انرژی چراغ (برق، باتری و …)
  • ولتاژ مورد نیاز جهت کار چراغ
  • کیفیت عملکرد چراغ باغی و قدرت نور دهی آن
  • پایه دار یا دیواری بودن چراغ باغی
  • طرح، رنگ و مدل بخش های مختلف چراغ باغی

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، جهت بررسی تخصصی تر قیمت چراغ باغی به مسائلی مثل توان الکتریکی چراغ، نحوه نصب و همچنین شیوه خرید و فروش نیز توجه می شود.

گروه تولیدی صنایع روشنایی الین یکی از بزرگترین طراحان و تولید کنندگان چراغ های پارکی؛ چراغ باغی؛ چراغ ویلایی؛ چراغ چمنی ؛چراغ حبابی ؛چراغ خیابانی؛ چراغ محوطه ؛پایه چراغ پارکی ؛پایه چراغ چمنی ؛پایه چراغ باغی و مبلمان شهری میباشد.

متخصصان و فعالان حوزه تولید چراغ روشنایی در ایران ضمن ایجاد اشتغال و تامین نیازهای داخلی صادر کننده انواع چراغ روشنایی به کشورهای همجوار نیز می باشند.

کنترل کیفی نظارت دقیق پروژه های تولیدی هدفمند برای کسب رضایت مشتری می باشد. چیزی که با افتخار در طی چند دهه اخیر به جزوه رزومه قوی صنایع روشنایی الین بوده است.

استعلام قیمت و ثبت سفارش :09129511334

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button