مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش چراغ سر لوله باغی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات چراغ باغی سر لولهبهترین تولیدکنندگان چراغ باغی
چه امتیازی به من میدین؟

مرجع عرضه چراغ سر لوله با فروش چراغ باغی قیمت مناسب در تلاش است تا بدین وسیله سبب جلب رضایت خریداران گشته و آمار فروش خود را بهبود ببخشد.چراغ های باغی بهترین روشنایی برای فضاهایی مانند بیمارستان ها ،تالارها ،سینماها و… هستند.

در واقع سبک طراحی بکار رفته در چراغ مناسب  برای اکثر محوطه ها می باشد.

از چراغ باغی می توان به عنوان چراغ :چراغ های پارکی؛چراغ ویلایی؛ چراغ چمنی ؛چراغ حبابی ؛چراغ محوطه استفاده نمود

محصولات این مجموعه در انواع مختلفی تولید می شوند که یکی از آنها چراغ های سقفی هستند که بسیار پرکاربرد می باشند.

مرجع عرضه چراغ سر لوله باغی

مشخصات چراغ باغی سر لوله

مشخصات چراغ باغی سر لولهامروزه به دلیل تقاضای بالا  برای تولید محصولات نوپردازی و روشنایی تولید چراغ باغی پلاستیکی افزایش یافته است. برای اینکه بخواهیم مشخصات چراغ باغی سرلوله را بررسی کنیم نیاز داریم در ابتدا به توضیح مختصری در رابطه با این محصول بپردازیم.

چراغ سرلوله از انواع مدل هایی است که برای فضاهایی مانند حیاط یا پارک مورد استفاده قرار می گیرد. بیشتر در فضاهای سبز ، ویلاها و پارک ها قرار داده می شود ، غالبا از این کالا با اندازه های مختلفی استفاده می شود.در همین راستا شما می توانید از نوع چراغ پایه کوتاه یا پایه بلند برای مکان هایی که نیاز به روشنایی دارند استفاده کنید .

این محصول علاوه بر روشنایی که به محیط می دهد سبب زیبایی محیط نیز می گردد. چراغ های سرلوله از متریالی به نام آلومینیوم تولید می گردد ، بنابراین می توانیم به این نکته نیز اشاره کنیم که از نوع ضد آب  و ضد گرد و غبار می باشند .بیشتر در رنگ های قهوه ای ، سفید و مشکیعرضه می شود اما شما بسته به فضایی که دارید می توانید طرح و رنگ خود را نیز مشخص کنید .

در ادامه به معرفی بخش پایه ی این نوع از چراغ ها می پردازیم.این پایه هامی توانند به شکل تک لوله ای باشند و شما می توانید در بخش طراحی این محصول از انواع پایه با طرح و شکل های مختلف استفاده کنید. می توانید برای نصب آن از لوله های پایه ساده استفاده کنید. ارتفاع این محصول به طور معمول از 2 تا 12 متر می باشد.

 

بهترین تولیدکنندگان چراغ باغی

بهترین تولیدکنندگان چراغ باغی فروش چراغ باغی سر لوله و صادرات آن به دیگر کشور های اطراف زیاد شده است که همین امر مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است. چراغ باغی دارای طرح های متفاوتی هستند که بیش تر در بیمارستان ها و تالار ها به کار برده می شوند. از چراغ باغی برای خانه ها نیزاستفاده می گردد که زیبایی چشم گیری دارد.

چراغ ها در رنگ ها و سایز های مختلفی تولید می شوند که رنگ سفید و زرد آن پر فروش ترین رنگ ها به حساب می آیند.تولید کنندگان این محصول در تلاش هستند تا با بهره گیری از دانش روز به روزترین محصولات را تولید نمایند. برای تهیه ی این کالا می توانید به روش های مختلفی اقدام کنید.

گروه تولیدی صنایع روشنایی الین یکی از بزرگترین طراحان و تولید کنندگان چراغ های پارکی؛ چراغ باغی؛ چراغ ویلایی؛ چراغ چمنی ؛چراغ حبابی ؛چراغ خیابانی؛ چراغ محوطه ؛پایه چراغ پارکی ؛پایه چراغ چمنی ؛پایه چراغ باغی و مبلمان شهری میباشد.

متخصصان و فعالان حوزه تولید چراغ روشنایی در ایران ضمن ایجاد اشتغال و تامین نیازهای داخلی صادر کننده انواع چراغ روشنایی به کشورهای همجوار نیز می باشند.

کنترل کیفی نظارت دقیق پروژه های تولیدی هدفمند برای کسب رضایت مشتری می باشد. چیزی که با افتخار در طی چند دهه اخیر به جزوه رزومه قوی صنایع روشنایی الین بوده است.

استعلام قیمت و ثبت سفارش :09129511334

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button