مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده چراغ باغی پلاستیکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین انواع چراغ باغی را بشناسیدشرکت فروش انواع چراغ باغی
چه امتیازی به من میدین؟

بی شک بهترین مکان برای خرید انواع چراغ باغی (Garden lighting)پلاستیکی مرکز عرضه ما می باشد چرا که ما به حقوق مشتریان عزیز خود احترام می گذاریم و همواره می کوشیم بهترین ها را به متقاضیان عزیز تقدیم کنیم اگر از آن دسته افرادی هستید که واسطه، فروشنده، صادر کننده و یا حتی خود مصرف کننده هستید بهتر است از شیوه خرید عمده استفاده کنید چرا که در این شیوه از خرید شما مجبور نیستید هزینه های گزاف برای خرده فروشی بپردازید و می توانید با قیمت بسیار پایین تر محصول مورد نظر را خریداری نمایید علاوه بر این در خرید عمده شما در وقت خود صرفه جویی می کنید .

زیرا برای بار دوم مجبور نیستید دوباره سفارش داده و منتظر رسیدن محصول خود باشید.

خرید عمده چراغ باغی پلاستیکی

بهترین انواع چراغ باغی را بشناسید

بهترین انواع چراغ باغی را بشناسید قبلاً از لامپ های رشته ای قدیمی با توجه به توان یا به عبارتی وات استفاده می شد اما وات شاخص مناسبی برای تشخیص بهترین لامپ نیست.

چرا که چه بسا لامپ هایی با وات بالا کم نور و پر مصرف هستند

ما با استفاده از فناوری های جدید با صرفه جویی در مصرف انرژی چراغ هایی را برای شما به ارمغان آورده ایم که کم مصرف و زیبا است استفاده از لامپ های باغی به حیاط و باغ شما منظره دلنشین و دلچسب می دهد.

چراغ های باغی ما نور زیاد و ملایمی دارند و بهترین نوع آن ها 30 وات برق مصرف می کند که البته این چراغ بزرگ است و بهترین چراغ های حبابی کوچک از یک LED کم مصرف جدید باغی ما فقط 10 وات مصرف می کنند چراغ های ما از نور هالوژن، فلورسنت، نئون، ساده و ال ای دی استفاده می کنند و عمر طولانی دارند برای استعلام ساعت های عمر این محصول می توانید به بروشور محصول مراجعه نمایید همچنین این چراغ نسبت به محصولات هم رده ارزان تر و کارآمد تر است.

شرکت فروش انواع چراغ باغی

شرکت فروش انواع چراغ باغی شرکت های فروش متعددی در سطح کشور هستند که در زمینه ارائه انواع چراغ باغی سر لوله و ساده در حال فعالیت گسترده هستند

همچنین تیم مشاوره ما که متشکل از انسان های فرهیخته، صبور و مهربان است در صدد آن است که بهترین خدمت را به صورت وکاملاً رایگان به شما عزیزان ارائه دهد

تیم ما همواره می کوشد با خونسردی کامل دغدغه و پرسش های شما را تحلیل و در صدد رفع مشکلات شما به بهترین شکل باشد

برای خرید از مرکز ما که بی شک اگر بهترین نباشد جزو ده مرکز برتر در کشور است تنها کافی است فرم مربوطه را تکمیل کنید و تا تماس همکاران ما برای ثبت سفارش و مشاوره صبور باشید.

گروه تولیدی صنایع روشنایی الین یکی از بزرگترین طراحان و تولید کنندگان چراغ های پارکی؛ چراغ باغی؛ چراغ ویلایی؛ چراغ چمنی ؛چراغ حبابی ؛چراغ خیابانی؛ چراغ محوطه ؛پایه چراغ پارکی ؛پایه چراغ چمنی ؛پایه چراغ باغی و مبلمان شهری میباشد.

متخصصان و فعالان حوزه تولید چراغ روشنایی در ایران ضمن ایجاد اشتغال و تامین نیازهای داخلی صادر کننده انواع چراغ روشنایی به کشورهای همجوار نیز می باشند.

کنترل کیفی نظارت دقیق پروژه های تولیدی هدفمند برای کسب رضایت مشتری می باشد. چیزی که با افتخار در طی چند دهه اخیر به جزوه رزومه قوی صنایع روشنایی الین بوده است.

استعلام قیمت و ثبت سفارش :09129511334

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button