مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چراغ پارکی چمنی پایه کوتاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع چراغ چمنی 70 سانتیبازار خرید چراغ پارکی چمنی شفاف
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ ها می توانند برای روشنایی مکان های مختلفی مورد استفاده قرار گیرند و البته برای هر مکانی چراغ های خاصی طراحی می شود که یکی از آن ها چراغ پارکی چمنی پایه کوتاه است و در محوطه های باز مورد استفاده قرار می گیرد.

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره مشخصات این نوع چراغ ها و همچنین نحوه اطلاع از قیمت آن، اطلاعات تکمیلی و مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛

قیمت چراغ پارکی چمنی پایه کوتاه

مشخصات انواع چراغ چمنی 70 سانتی

مشخصات انواع چراغ چمنی 70 سانتی پارک ها یا محوطه های چمنی، در شب نیاز به نور پردازی دارند که بهترین گزینه چراغ پارکی پایه کوتاه است.

انواع مختلفی از این چراغ ها وجود دارند که تنها در مدل و شکل ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند و در سایر ویژگی ها مشترک هستند.

برای مثال همه انواع چراغ های چمنی دارای پایه های فلزی و کوتاه هفتاد سانتی هستند، کوتاه بودن آن ها می تواند جلوه خاصی به محیط پارک ها بدهد. 

از آن جایی که پایه از نوع فلزی است، بنابراین در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم هستند و به راحتی خراب نمی شوند و از طرفی به راحتی می توان آن ها را در زمین مورد نظر نصب کرد.

نصب آن ها بسیار راحت بوده و محکم به زمین می چسبند که این مشخصه باعث می شود که هنگام باد و طوفان چراغ ها از جای خود حرکت نکنند و احتمال خسارت کاهش پیدا کند.

از آن جایی که در محیط های باز و چمنی همواره رطوبت آب و باران وجود دارد، بنابراین همه این چراغ ها به نحوی تولید می شوند که هیچ گونه رطوبتی به لامپ نرسد تا احتمال خرابی کاهش پیدا کند.

برخی از این چراغ ها دارای محفظه های شفاف هستند که به آن ها چراغ چمنی شفاف گفته می شود. محفظه های شفاف باعث می شوند که میزان نور دهی افزایش پیدا کند و همچنین زیبایی اطراف پارک نیز بیشتر خواهد شد.

بازار خرید چراغ پارکی چمنی شفاف

بازار خرید چراغ پارکی چمنی شفاف با توجه به مشخصه هایی که ذکر شد، بسیاری از افراد تمایل دارند که از انواع این چراغ ها در محوطه های چمنی استفاده کنند و به این ترتیب با افزایش تقاضا ها،  میزان تولید آن را بیشتر شده است.

مجموعه ما یکی از برترین ارائه دهنده انواع چراغ های پارکی و چمنی است که اقدام به ایجاد بازار خرید چراغ های پارکی شفاف چمنی با قیمت های مناسب کرده است.

متقاضیان محترم می توانند جهت اطلاع از قیمت انواع این چراغ ها، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه کرده و پس از ارتباط با مشاوران سایت ما و مقایسه قیمت ها، در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش نمایند. 

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button