مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پایه چراغی پارکی 2 متری در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

سوالات متداول در خصوص پایه چراغی پارکی خرید پایه چراغی پارکی 2 متری نشکن
چه امتیازی به من میدین؟

پایه چراغی پارکی 2 متری یکی از دهها مدل های پرکاربرد برای تامین روشنایی در این مکان ها به شمار می آیند. در این مقاله سعی داریم به معرفی انواع پایه های چراغی مناسب برای نصب در پارک ها بپردازیم. بررسی قیمت فروش مدل های تولیدی در ایران نیز می تواند موجب انتخاب صحیح و دقیق خریداران شود.

قیمت پایه چراغی پارکی 2 متری در ایران

سوالات متداول در خصوص پایه چراغی پارکی

سوالات متداول در خصوص پایه چراغی پارکی بدون شک همه ما یک برداشت کلی از پایه ها و چراغ هایی که در پارک ها نصب شده اند داریم. آن هم تامین روشنایی و افزایش زیبایی محیط است. اینکه پایه ها از جنسی ساخته می شوند، کاربردها آنها چیست و چرا از آنها استفاده می شود جزء موارد تخصصی به شمار می آید که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
پایه چراغی پارکی در یک تعریف ساده، المانی جهت افزایش روشنایی و جلوگیری از خطرات احتمالی مانند برق گرفتگی یا اتصالات است. این محصولات از نظر جنس بدنه به سه دسته پایه های چدنی، آلومینیومی و فلزی دسته بندی می شوند که هر کدام مزایای خاص خود را دارند.
به عنوان مثال انواع پایه های آلومینیومی سبک وزن بوده و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت و زنگ زدگی دارند. در فرآیند تولید و ساخت انواع پایه چراغ پارکی اغلب از المان های زیر به عنوان ماده اولیه استفاده می کنند:

  • استفاده از رنگ های الکترواستاتیک جهت رنگ آمیزی پایه ها
  • جوشکاری CO2 برای چسباندن قطعات به یکدیگر
  • استفاده از قالب های ریخته گری و تزریقی در ساخت پایه ها
  • بکارگیری ورق های آلومینیومی و آهنی در ضخامت های مختلف
  • استفاده از مواد پلاستیکی صنعتی مانند پلی کربنات و پلی آمید در فرآیند تولید

خرید پایه چراغی پارکی 2 متری نشکن

خرید پایه چراغی پارکی 2 متری نشکن در محیط هایی با مساحت های زیاد استفاده از پایه چراغ با ارتفاع بلند یکی از بهترین راهکارها جهت تامین روشنایی محل است. پایه چراغی 2 متری یکی از بهترین انتخاب ها برای پارک ها، باغ و حتی ویلای شخصی است. بلندی این پایه ها به اندازه ای است که ضمن تامین نور، بر زیبایی پارک ها نیز می افزاید.
انتخاب رنگ این محصولات اغلب بر اساس طراحی پارک ها و محل مورد نظر صورت می گیرد اما رنگ های تیره مانند قهوه ای و مشکی و مسی، جزء مدل های پرفروش به شمار می آیند.
خرید پایه چراغی و دیگر ملزومات آن اغلب به صورت عمده صورت می گیرد اما انتخاب یک مرکز فروش معتبر می تواند در داشتن پایه های مرغوب و ارزان قیمت موثر باشد. این مرکز به عنوان بزرگترین نمایندگی پخش آنلاین انواع پایه های پارکی، باغی، چمنی و … در ایران توانسته جدیدترین محصولات را به مشتریان و خریداران عمده خود عرضه نماید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button