مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولید برج نوری 12 متری سفارشی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی کامل با برج نوری 12 متریقیمت روز برج نوری 12 متری
نحوه نصب برج نوری
چه امتیازی به من میدین؟

شاید برای همه ما پیش آمده باشد که بخواهیم کاری را در محیط و یا فضایی انجام دهیم که نور کافی ندارد، مثلا گاهی کارگران ساختمانی مجبورند بیرون از شهر و دور از نور کار خود را شبانه انجام دهند. بدون شک انجام این کارها بدون نور بسیار مشکل است. اما امروزه این مشکل با برج نوری 12 متری حل شده است و دیگر نیازی به کار کردن در محیط تاریک نیست.

برج نوری 12 متری

آشنایی کامل با برج نوری 12 متری

برج نوری 12 متری محصولی استثنایی و با کیفیت و کارایی بالا است. از این محصول در مکان های گوناگونی که از شهر و منابع روشنایی دور هستند و یا به نور فراوان نیاز دارند، استفاده های بسیار گسترده ای به عمل می آید. مثلا از آن می توان برای ایجاد روشنایی در پارک ها، استادیوم ها، اقامتگاه ها، فرودگاه ها و… استفاده کرد. این برج روشنایی می تواند روشنایی های مختلفی را تولید کند و توان نوری بالایی دارد. برج نوری 12متری انواع متفاوتی دارد که از جمله آن ها به برج نوری متحرک می توان اشاره کرد.

در مکان هایی که نیاز به نور پردازی بر اطراف وجود دارد، از برج نوری متحرک استفاده می شود. این محصول کارایی بالایی دارد و از مواد اولیه ی باکیفیت و مرغوب ساخته شده است و طول عمر بالایی دارد. همچنین این محصول از جنس فلز های زنگ نزن ساخته شده و در اثر رطوبت زنگ نمی زند. این برج نوری صادراتی محصولی با کیفیت است که از آن استفاده های گوناگونی می توان کرد.برج های نوری صادراتی نوری گسترده و یکنواخت تولید می کنند که این موضوع یکی از مزایای آن محسوب می شود. هر برج نوری از تعداد زیادی پروژکتور های با توان نوری بالا تشکیل شده است که این موضوع قدرت نور پردازی برج روشنایی صادراتی را افزایش می دهد.

قیمت روز برج نوری 12 متری

برج نوری 12 متری برج نوری ۱۲متری صادراتی محصولی با کیفیت و مرغوب است که می تواند توان بالایی از نور را برای مکان هایی که در شب نیز نیاز به نور دارند ولی از منابع روشنایی دور هستند تولید کند. از این برج های نوری در فرودگاه ها، ورزشگاه ها، محل های ساخت و ساز بیرون از شهر و… می توان استفاده کرد. با استفاده از این برج های نوری کیفیت کار افزایش می یابد و خسارت های احتمالی به حداقل می رسد.

قیمت این برج نوری صادراتی در مقایسه با سایر نمونه های موجود در بازار بسیار مناسب تر است و کیفیت آن با نمونه های موجود در بازار قابل قیاس نیست. این کارخانه برج های نوری ۱۲ متری خود را با قیمتی مناسب به صورت عمده و تکی و به صورت اینترنتی به فروش می رساند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button