مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش چراغ حبابی دیواری وارونه

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای انواع چراغ حبابی پلی کربناتبازار خرید چراغ دیواری خیابانی
چه امتیازی به من میدین؟

قیمت فروش چراغ حبابی دیواری وارونه با توجه به نوع چراغ، سایز، میزان مصرف و رنگ آن متفاوت بوده و از این رو قیمت ها به صورت روزانه در سایت ما درج می شود. قیمت فروش بر اساس نرخ اعلام شده تولید کننده بوده و خریداران عمده می توانند با خرید اینترنتی هزینه کمتری را بپردازند. چرا که فروش بدون واسطه صورت می گیرد. از این چراغ ها می تواند در حیاط خانه های مسکونی و پشت بام ها جهت روشنایی استفاده نمود. طراحی زیبا یکی از عوامل پرفروش بودن چراغ حبابی وارونه است.

قیمت فروش چراغ حبابی دیواری وارونه

مزایای انواع چراغ حبابی پلی کربنات

مزایای انواع چراغ حبابی پلی کربنات امروزه مدل های مختلفی از چراغ های حبابی تولید و به بازار عرضه می شود که هر یک مشخصات و ویژگی های مخصوص به خود را دارند. یکی از انواع پرکاربرد و پرفروش، چراغ های حبابی پلی کربنات هستند. این نوع چراغ ها نشکن بوده و در شکل های مختلفی از جمله با پایه، بدون پایه، با پایه دیواری و… تولید می شوند. از مهمترین مزایای این مدل چراغ می توان به تنوع در رنگ و قیمت مناسب آن اشاره نمود.
چراغ های پلی کربنات در برابر اشعه UV خورشید کاملا مقاوم هستند. رنگ آنها ثابت بوده و در بر اثر رطوبت، گرد و خاک و تابش شدید خورشید کمرنگ یا بی رنگ نمی شوند. جنس سرپیچ های استفاده شده در آن از سرامیک می باشد. لامپ هایی که در داخل این چراغ ها استفاده می شود جهت صرفه جویی در مصرف انرژی از نوع ال ای دی تا سایز 20 وات یا لامپ های کم مصرف تا سایز 32 وات هستند.
وزن بسیار کمی دارند و به راحتی قابل جابه جایی و نصب هستند. سایز پایه چراغ و حباب ها با یکدیگر متفاوت بوده و همین امر سبب می شود بتوان آن را در مکان های مختلف نصب نمود.

بازار خرید چراغ دیواری خیابانی

بازار خرید چراغ  دیواری خیابانی چراغ دیواری خیابانی بازار خرید و فروش بسیار خوبی دارد. این نوع چراغ ها علاوه بر تنوع، از نظر کیفی نیز در سطح قابل قبولی قرار داشته و به عنوان چراغ های کم مصرف شناخته می شوند. لذا امروزه که صرفه جویی در مصرف برق یکی از ارکان مهم در جامعه به حساب می آید، خرید و استفاده از این چراغ ها، علاوه بر آنکه می تواند زیبایی محیط را چند برابر سازد، به شما کمک می کند تا در هزینه های مصرف نیز صرفه جویی لازم را داشته باشید.
به مدد رشد و گسترش فضای مجازی، خرید اینترنتی نیز امروزه بسیار آسان شده است و شما می توانید با مراجعه به سایت ما مدل های مختلف این نوع چراغ ها را سفارش داده و خریداری نمایید. خرید در این شیوه را می توانید در همه اوقات شبانه روز و با صرف کمترین وقت انجام دهید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button