مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز پایه سردری بلند پارکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه درباره پایه سردری بلند نمی دانیدتوزیع پایه سردری بلند پارکی در سراسر کشور
چه امتیازی به من میدین؟

قیمت پایه سردری بلند با کیفیت عالی چقدر است؟ چگونه می‌توان مرکز ارائه کننده این محصولات را پیدا کرد؟ چراغ های پایه بلندی و بزرگی که در بسیاری از پارک ها و فضاهای سبز دیده اید از پایه های سردری ساخته شده اند که برای استجکام انها الزامی است. خرید این محصولات برای بسیاری از اماکن عمومی و املاک شخصی از طریق فروشنده و تولید کننده عمده ان انجام می‌شود. در این مطلب مروری بر قیمت و کیفیت های این محصولات داریم. 

قیمت روز پایه سردری بلند پارکی

آنچه درباره پایه سردری بلند نمی دانید

آنچه درباره پایه سردری بلند نمی دانید

چراغ های روشن در سراسر پارک ها و برخی مناطق عمومی که هر روزه مشاهده می‌کنید تاثیر بسزایی در چهره ان مکان و همچنین روشنایی ان دارد. این محصولات با دارا بودن پایه های سردری بلند ارتفاع بلندی را نسبت به سایر لوازم در باغ، پارک، و یا حیاط ایجاد می‌کند و در پخش روشنایی در ان فضا بسیار تاثیر گذار است. پایه سردری های بلند همان ابزاری هستند که چراغ ها را در بلند ترین ناحیه نگه داشته و بر ایستایی ان می‌افزایند. این محصولات از فلز های مختلفی ساخته می‌شوند و این مسئله باز هم تاثیر بسزایی در استحکام و ایستایی چراغ خواهد داشت.

به طور کلی، پایه سردری پارکی از فلزاتی همچون آهن، روی، استیل، و فولاد ساخته می‌شوند و ضخامت انها تقریبا باید به اندازه ای باشد تا در مقابل ضربه و آسیب مقاوم باشد. سردرها درست در زیر پایه چراغ ها نصب شده و به ارتفاع انها می‌افزایند. در بسیاری از موارد درست زمانی که قصد نصب این محصولات را دارید می‌توانید از پایه های متحرک نیز بهره ببرید تا در مواقع لزوم به ارتفاع چراغ افزوده و یا از ان کم کنید. 

بیشترار املاک و باغ های شخصی دارای چراغ هایی با پایه های کوتاه هستند که در گوشه های سنگ فرش حیاط که به خانه و درب ورودی اصلی راه دارد نصب می‌شوند. این چراغ ها درون حباب های محکمی تعبیه شده اند تا در شرایط مختلف اب و هوایی اسیبی به لامپ ها نرسد. رنگ این پایه ها درست همانند خود بدنه اصلی است و می‌تواند دارای طرح هایی نیز باشد. اگر در خانه خود حیاط دارید توصیه می‌شود تا حتما از این محصولات شیک و زیبا استفاده کنید. 

توزیع پایه سردری بلند پارکی در سراسر کشور

توزیع پایه سردری بلند پارکی در سراسر کشور

توزیع پایه سردری بلند و کوتاه توسط تولید کننده ان به صورت های عمده و تک انجام می‌شود. تمامی این محصولات از فلز های محکمی ساخته شده اند و دارای رنگ های مختلفی نیز هستند. این محصولات در انواع اشکال استوانه ای، مربعی، مستطیلی، و حتی مثلثی وجود دارند و در قیمت های مختلفی عرضه می‌شوند. کیفیت محصولات نیز کاملا تضمین شده است و فلزها دچار زنگ زدگی نمی‌شوند. عرضه این محصولات در دسته بندی های مختلفی که برای مشتری قابل مشاهده است انجام می‌شود. 

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button