مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت برج نوری دستی در مراکز تولید

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد های مختلف برج نوریعرضه کننده برج نوری دستی ارزان قیمت
چه امتیازی به من میدین؟

برج نوری یا برج روشنایی از پر کاربرد ترین محصولات روشنایی و نور پردازی اماکن شهری و روشنایی صنعتی است. برج نوری دارای دو نوع دستی و برقی است.

برج نوری دستی در مراکز تولیدی بسیار زیادی تولید و در اختیار مشتری قرار می گیرد و ممکن است بسته به ارتفاع و نوع نور پردازی و اجناس مصرفی دارای قیمت های متفاوتی باشد اما تولید کننده برج نوری سعی کرده با استفاده از بهترین متریال اهتمام به تولید کالای به صرفه برای مصرف کننده باشد.

کاربرد های مختلف برج نوری

برج نوری از پر استفاده ترین وسایل نورپردازی برای اماکن عمومی شهری و روشنایی صنعتی در بزرگراهها و اتوبان ها و محوطه های باز شهری است.

برج نوری دارای بدنه ای به شکل استوانه است که پروژکتورهایی در بالای آن نصب می شوند این پایه ها بسته به نوع جایی که قرار است برج نوری در آن کار گذاشته شود ممکن است ارتفاع بلند تر یا کوتاه تری داشته باشد همچنین دارای تعداد پروژکتور های متعدد و متفاوت است.

برج نوری یا دکل روشنایی یا برج نوری تلسکوپی یکی از پر کاربرد ترین وسایل روشنی صنعتی و نور پردازی شهری محسوب می شود و از آن برای نو افشانی در شب داخل بزرگراه ها و اتوبان ها یا میادین، پارکها و محوطه های باز شهری استفاده می کنند. که انواع برج نوری در کشورمان تولید می شود که هم مصرف داخلی دارد و هم برای صادرات به سایر کشورها فرستاده می شود.

عرضه کننده برج نوری دستی ارزان قیمت

برج نوری یا همان برج نوری تلسکوپی در ایران توسط کارخانجات زیادی تولید و برای مصرف در اختیار مشتری قرار می گیرد پر مصرف ترین برج نوری دستی برای نور دهی به خیابان ها برج نوری 12 متری است. که این برج های نوری را بیشتر از نوع دستی آن تولید می کنند استفاده از مواد اولیه تولید ساخت این برج نوری حتما رابطه مستقیم با قیمت آن خواهد داشت ولی به هر حال اگر بتوانیم وسایل کنترل پروژکتور را را به قسمت پایین برج انتقال دهیم در اینصورت قیمت کل شکسته می شود و یا اگر بتوان از موادی برای ساخت بدنه آن استفاده کنیم که هم مقاوم باشد و هم ارزانتر باز قیمت برج نوری را کنترل کرده ایم مثلا اگر بشود از مواد پلاستیکی بجای فلز استفاده کرد. همچنین ارتفاع برج نوری در قیمت آن موثر است یعنی هر چه برج نوری را کوتاهتر انتخاب کنیم قیمت کمتری خواهد داشت. تولید کننده در ایران سعی کرده از بهترین متخصصان و بهترین مواد اولیه دسترس اقدام به تولید برج نوری با کیفیتی بکند که قابلیت مصرف داخلی و هم توانایی استفاده شدن در خارج از کشور را داشته باشد.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button