مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید ویژه چراغ باغی کلاسیک ایستاده

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی انواع چراغ باغی آویزمرکز فروش چراغ باغی سردری کلاسیک
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ باغی کلاسیک محصولی است که در انواع مختلف موجود می باشد. یکی از پرفروش ترین انواع آن این محصول چراغ باغی ایستاده است. خبر خوبی که برای مشتریان داریم این است که هم اکنون امکان خرید ویژه این چراغ ها با بهترین کیفیت به وجود آمده است. خریداران می توانند متناسب با سلیقه خود این نوع چراغ را سفارش داده و در سراسر کشور تحویل بگیرند.خرید ویژه چراغ باغی کلاسیک ایستاده

ویژگی انواع چراغ باغی آویز

ویژگی انواع چراغ باغی آویز

چراغ های باغی که جزو پرکاربرد ترین چراغ ها می باشند در پارک ها، محوطه های باز و … استفاده شده و در حال حاضر در انواع مختلفی تولید می شوند. و اما یکی از خاص ترین این چراغ ها، چراغ باغی آویز بوده که با تمامی سبک ها همخوانی دارد؛ از این رو خریداران می توانند برای فضا های مختلف این محصول را انتخاب کنند.

حال در خصوص ویژگی های انواع چراغ باغی آویز باید بدانید که این چراغ ها دارای بدنه آلمینیومی بوده و همانطور که از اسمش پیداست به صورت آویز نصب می شود.
و اما مهمترین ویژگی محصول که موجب شده در مکان ها مختلف بتوان از چراغ باغی آویز استفاده نمود، مقاومت آن در برابر گرما، سرما و اشعه یو وی می باشد.

از طرفی باید دقت داشته باشید که این چراغ ها دارای سیم مسی بوده و محافظ مناسبی نیز دارد. حباب شیشه ای به کار رفته در آن نیز بسیار مقاوم است و امکان نصب انواع مختلف امپ ها از جمله لامپ ال ای دی، تنگستن و کم مصرف در این چراغ ها وجود دارد.

به طور کلی رنگی که به عنوان پیش فرض برای چراغ باغی آویز انتخاب می شود مشکی بوده، اما در صورت تمایل مشتری این رنگ قابل تغییر است.


مرکز فروش چراغ باغی سردری کلاسیک

مرکز فروش چراغ باغی سردری کلاسیک علاوه بر آن چه بیان شد یکی دیگر از انواع چراغ های باغی، چراغ باغی سردری می باشد. این محصول همانطور که از اسمش پیدا است برای سر در باغ ها و پارک ها مورد استفاده می باشد.
این نوع محصول نیز در حال حاضر توسط برند های مختلف تولید شده به طوری که خریداران با مراجعه به مرکز فروش چراغ باغی کلاسیک می توانند کاملا متناسب با سلیقه خود آن را انتخاب کنند.

توجه داشته باشید در حال حاضر مشتریان می توانند به صورت مستقیم چراغ های باغی را در انواع مختلف از مرکز فروش محصول سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرند. همچنین لازم است بدانید قیمت این چراغ ها در مراکز فروش مستقیم، کاملا مقرون به صرفه بوده زیرا در این روش واسطه ها و دلالان از میان برداشته می شوند.

البته این قیمت بسته به نوع چراغ و کیفیت آن نیز متفاوت است.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button