مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع چراغ پارکی ال ای دی پایه دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی کامل چراغ پارکی ال ای دیصادرات چراغ پارکی ال ای دی باکیفیت
چه امتیازی به من میدین؟

قیمت انواع چراغ پارکی ال ای دی پایه دار در مراکز عرضه کننده ثبت شده است. این چراغ ها برای محیط های تفریحی ساخته شده و از زیبایی خوبی بهره می برند. این چراغ های بدون هیچ گونه آلودگی نوری و محیطی طراحی شده و هم رنگ و هماهنگ با محیط نصب می شوند. در ساخت این چراغ ها از پره های خنک کننده نیز استفاده شده است. 

قیمت انواع چراغ پارکی ال ای دی پایه دار

معرفی کامل چراغ پارکی ال ای دی

معرفی کامل چراغ پارکی ال ای دی چراغ های پارکی ال ای دی که در محیط های تفریحی و پارک های به کار برده می شوند از ویژگی های منحصر به فردی بهره می برند این چراغ های به شکل برگ ساخته می وند تا با محیط مورد نظر سازگاری خاصی داشته باشد چراغ های پارکی در اندازه های متنوع طراحی می شوند همان طور که گفته شد در ساخت چراغ های پارکی از هیسینگ نیز استفاده شده است تا در ارتفاع زیاد حرارت به خوبی انتقال داده شود چون این مورد در طول عمر این چراغ ها تاثیر گذار بوده است.

در این چراغ ها از لنز های 60 در 120 به صورت یک پارچه نیز استفاده شده است این چراغ ها دارای واشرهای سیلیکونی که به منظور حفاظت از این سازه ها  به کار گرفته می شود. چراغ های پارکی ال ای دی به دلیل ارتفاع استانداردی که دارند منطقه بیشتری را تحت پوشش خود می گیرند و به راحتی روشنایی محیط را تامین می کنند. پوشش رنگ خارجی این چراغ ها به گونه ای طراحی شده که بیشترین همپوشانی را در محیط به خود اختصاص داده است.

این چراغ ها در برابر عوامل محیط نیز مقاوم هستند و به راحتی تحت تاثیر قرار نمی گیرد مقاومت و دوام چراغ های پارکی بالا بوده است. این چراغ ها به صورت ضد آب طراحی می شوند جنس بدنه این چراغ ها از آلومینیوم 85 درصد بوده است. و به نوعی ضد زنگ می باشند. این چراغ ها دارای حفاظ نیز هستند که در برابر وزش باد و طوفان از شیشه های چراغ محافظت می کند.

صادرات چراغ پارکی ال ای دی باکیفیت

صادرات چراغ پارکی ال ای دی باکیفیت صادرات چراغ پارکی ال ای دی باکیفیت توسط نمایندگی های تولیدی صورت می گیرد نوع درجه یک این چراغ به کشور های متقاضی خود صادر می شود. در داخل کشور نیز این چراغ ها مورد خرید و فروش عمده قرار می گیرند. مشتریان بهتر است که چراغ های پارکی را به صورت بدون واسطه برای خود تهیه کنند.

چراغ پارکی ارزان بستگی به روش خرید مشتری دارد. چراغ پارکی صادراتی در واقع نوع درجه یک این محصول در داخل کشور بوده است که بر اساس استاندارد ها جهانی تولید می شود.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button