مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت ارزان چراغ حیاطی پلاستیکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع چراغ حیاطی دیواریتوزیع ارزان چراغ حیاطی فلزی
چه امتیازی به من میدین؟

امروزه نور پردازی محیط بیرونی ساختمان ها در طراحی آن بسیار حائز اهمیت است. جهت نور پردازی و زیبا سازی محیط باغ یا حیاط منزل، چراغ حیاطی ارزان گزینه ای مطلوب به حساب می آید. استفاده از چراغ های حیاطی و پارکی به دلیل روشنایی محل تردد، ضروری است به همین جهت میزان مصرف انرژی و هزینه چراغ نیز مهم می باشد. قیمت یک چراغ حیاطی، بستگی به وزن چراغ، جنس بدنه ی ساخته شده ی آن و درجه حفاظت آن دارد.

قیمت ارزان چراغ حیاطی پلاستیکی

معرفی انواع چراغ حیاطی دیواری

معرفی انواع چراغ حیاطی دیواری چراغ های حیاطی معمولا به دو گونه فلزی و پلاستیکی می باشند و جنس چراغ حیاطی فلزی اغلب از آلومینیوم دایکلست و یا آهن است و گونه ی پلاستیکی آن از جنس ABS فشرده می باشد و از نظر قیمت، نوع پلاستیکی، مقرون به صرفه تر از فلزی آن است.

چراغ حیاطی دیواری از محصولات با کیفیت و عالی از نظر نور دهی می باشد که علاوه بر ظاهر زیبا و امروزی، نمای با شکوهی به ساختمان می بخشد. چراغ حیاطی دیواری معمولا از جنس فلزی مقاوم به نام آلومینیوم دایکاست که در ساختار آن از رنگ استاتیک کوره ای در رنگ های مشکی، مسی، نقره ای، سفید و برنزی استفاده شده است. چراغ های دیواری حیاطی به گونه ای طراحی می شوند که علاوه بر زیبایی ظاهری که نقش بسزایی در زیبا سازی و طراحی دکوراسیون محیط دارد، بدنه ی آن IP دار بوده و در شرایط بد جوی بسیار مقاوم است. چراغ های حیاطی یا باغی، مدل های متنوعی دارند، برخی از آن ها در ساختار خود باتری یا لامپ های ال ای دی داشته و برخی مجهز به سولار می باشند و توسط نور خورشید فعال می شوند. انواع مختلف چراغ های حیاطی بر روی پایه ای متوسط، بلند و یا کوتاه نصب می شوند و زیبایی خاصی به طراحی محیط بیرون ساختمان و یا حیاط می بخشند.

توزیع ارزان چراغ حیاطی فلزی

توزیع ارزان چراغ حیاطی فلزی امروزه به سهولت می توان انواع چراغ های حیاطی و پارکی فلزی و پلاستیکی را به طور عمده و جزئی، از فروشگاه ها و نمایندگی های فروش چراغ حیاطی و پارکی تهیه نمود. همچنین سایت های معتبر فعال در زمینه فروش این چراغ ها نیز گزینه مطلوب تری برای ثبت سفارش و خرید می باشند. تولید کنندگان انواع چراغ های حیاطی و پارکی سعی در تولید هر چه بهتر و مطلوب تر این محصولات داشته تا علاوه بر تضمین کیفیت، قیمت مناسب و حتی ارزانی برای محصول ارائه شده در نظر گیرند تا علاوه بر خود کفایی در تولید محصول بازار فروش اجناس بی کیفیت وارداتی را نیز از بین ببرند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button