مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش کلی چراغ باغی کلاسیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقایسه چراغ پایه دار و بدون پایهصادرات انواع چراغ باغی کلاسیک
فروش کلی چراغ باغی کلاسیک
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ باغی کلاسیک یکی از چراغ های بسیار زیبا و پرطرفدار می باشد که توسط واحد فروش این محصول به صورت کلی و عمده عرضه می گردد و از کیفیت و قیمت بسیار خوبی برخوردار است، فروش کلی چراغ باغی کلاسیک توسط نمایندگی فروش این محصول به شیوه‌ های مختلف از جمله فروش آنلاین و اینترنتی انجام می‌ گردد و در فروش عمده خریدار می تواند این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری نماید.

فروش کلی چراغ باغی کلاسیک

مقایسه چراغ پایه دار و بدون پایه

همه چیز درباره انواع چراغ پارکی چراغ باغی به عنوان یکی از چراغ های رایج و پرطرفدار در بازار می باشد که دارای طرح ها و مدل های مختلفی بوده و با رنگ های گوناگون عرضه می گردد، یکی از نمونه چراغ های این محصول چراغ پایه دار و بدون پایه می باشد که در این بخش از مقاله قصد داریم به مقایسه این دو نمونه چراغ بپردازیم تا با طراحی و کارایی آنها نیز بیشتر آشنا گردید.

  • چراغ پایه دار نمونه ای می باشد که دارای پایه های بلند یا کوتاه بوده و عمدتاً برای استفاده در فضاهای باز و مسیرهای پیاده رو از جمله پارک‌ ها و فضاهای سبز قابل استفاده می باشد، اما چراغ های بدون پایه هیچگونه پایه ای نداشته و دارای کاربری متفاوتی می باشند.
  • همانطور که گفته شد چراغ های پایه دار برای فضاهای باز قابل استفاده می باشند اما چراغ های بدون پایه برای استفاده در روی دیوار یا کنار دیوار قابل استفاده می باشند.
  • چراغ‌های پایدار دارای طرح ها و مدل های مختلف بوده و عمدتاً به صورت چراغ های فانوسی، دوقلو و یا توپی عرضه می گردند اما چراغ های بدون پایه عمدتاً به صورت توپی با طرح ها و رنگ های مختلف عرضه می شوند.
  • این نمونه چراغ ها وظیفه ایجاد روشنایی در فضاهای مختلف را دارا بوده و هر دو از کیفیت مقاومت و طراحی زیبایی برخوردار می باشند.

صادرات انواع چراغ باغی کلاسیک

قیمت چراغ پارکی پلاستیکی چراغ باغی کلاسیک نوعی چراغ باغی قدیمی می باشد که دارای طرح های بسیار زیبایی بوده و استفاده از آنها می تواند به جلوه و زیبایی محیط کمک زیادی نماید و از آنجایی که دارای کیفیت بسیار خوبی می‌باشد به کشورهای مختلف نیز صادر می گردد.

صادرات انواع چراغ باغی کلاسیک توسط واحد فروش این محصول انجام می‌ شود و به دلیل استقبال خوبی که از طرف کشورهای مختلف برخوردار گردیده با تنوع زیادی از طرح و رنگ عرضه می شود، صادرات چراغ باغی شیک به کشورهای متقاضی با اهداف بلندمدت از جمله ورود ارز به داخل کشور، تولید بیشتر این محصول، افزایش تعاملات اقتصادی و ایجاد روابط دوستانه و کاری با شرکت‌ ها و کشورهای خارجی انجام می‌ شود.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button