مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم چراغ سرلوله باغچه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهم ترین ویژگی چراغ سرلوله باغچه ایمرکز فروش چراغ سرلوله حیاطی
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ های سر لوله ای بیشتر در فضای شهر به چشم می خورد و معمولا طرح های مختلف آن در پارک ها و باغچه های منازل و تالارها استفاده می شود.عموما از این نوع چراغ ها برای زیباسازی و نورپردازی و تزئیین فضای برای محوطه های بزرگ استفاده می شود.

فروش چراغ سرلوله به جهت روشنایی و نورپردازی زیبای آن در هتل ها و پارک ها و ویلا های بزرگ بسیار مورد استقبال قرار می گیرد و محل نسب آنها بر روی لوله پایه انجام می گیرد.

 فروش مستقیم چراغ سرلوله باغچه ای

مهم ترین ویژگی چراغ سرلوله باغچه ای

مهم ترین ویژگی چراغ سرلوله باغچه ای چراغ سرلوله باغچه ای شبیه به چراغ های سردری و محوطه ای است که بر روی لوله نصب می شود و به جهت نوردهی بالا و زیباسازی باغچه از چراغ های محبوب میان مردم می باشد. چراغ سرلوله بیشتر در هتل ها و پارک ها بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و نوع نصب این نوع چراغ بستگی به ارتفاع آن دارد و لامپ ها را در برابر سرما و گرما محفوظ می دارد.

چراغ های سر لوله ای از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند و در برابر شرایط سخت آب و هوایی بسیار مقاومند و دارای رنگ بندی های مختلفی مانند سفید و مشکی می باشند و حباب های این نوع چراغ شیشه ای می باشند.

این چراغ ها دارای قطعه ای هستن که به زیر چراغ متصل می باشد و با آن می توان ارتفاع مد نظر را تنظیم کرد و بدنه این چراغ ها از جنس آلومینیوم بوده و شعاع نوردهی 2 تا 5 متر را پوشش می دهد. در هوای شرجی شمال و جایی که رطوبت بالاست عموما از این چراغ ها به سبب مقاومت بالای آنها استفاده می شود.

نوع دیگری از چراغ سرلوله ای چراغ سرلوله پلاستیکی است که به جهت قیمت ارزان و مناسب آن برای انبوه سازان و ساختمان سازی بسیار مورد مصرف قرار می گیرد و جنس آنها از پلاستیک فشرده و سخت تشکیل شده است.

مرکز فروش چراغ سرلوله حیاطی

مرکز فروش چراغ سرلوله حیاطی بازار فروش وسایل تزئینی ساختمان سازی به جهت رشد روز افزون جمعیت و استقبال مردم روز به روز در حال افزایش است  و بسیاری از شرکت های تولیدی چراغ های سر لوله ای برای جذب مشتری بیشتر با ارائه بهترین خدمات و محصولات با کیفیت با یکدیگر در رقابت هستند.

این وب سایت در نظر دارد تا با شناخت و معرفی انواع مختلف چراغ های سرلوله ای به مشتریان خود ضمن جلب رضایت مردم با ارائه خدمات بهتر و برتر نسبت به دیگر محصولات بی کیفیت در بازار بهترین کالا را با قیمتی مناسب به دست مشتریان خود برساند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button