مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه چراغ پارکی ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

چراغ پارکی بر چه اساسی طراحی می شود؟توزیع کننده چراغ پارکی ارزان
چه امتیازی به من میدین؟

امروزه برای روشن کردن محیط اطرافمان در شب به نور مصنوعی و چراغ هایی نیاز داریم که در عین نورپردازی عالی و زیبا سازی، محیط قیمت مناسب و ارزانی هم داشته باشد. خوشبختانه در کشور عزیز ما کارخانه های زیادی به تولید چراغ پارکی ارزان به صورت انبوه روی آورده و به عنوان یک تجارت موفق اقدام به صادرات محصولات خود می‌کنند. این کارخانه ها در کشورهای همسایه مانند کویت و در خاورمیانه صاحب حرف هستند .

کارخانه چراغ پارکی ارزان

چراغ پارکی بر چه اساسی طراحی می شود؟

چراغ پارکی بر چه اساسی طراحی می شود؟ خوشبختانه درآمد خوب این محصول یکی از عواملی است که باعث تولید عمده و صادرات این چراغ ها می باشد .

تولید خوب این محصول باعث رونق خرید و فروش شده و باعث  می‌شود که کارخانه توزیع کننده چراغ ، نمایندگی های مجاز را در شهرها و کشورهای دیگر ایجاد کند.

این نمایندگی ها باعث اطمینان خاطر خریدار میشوند و خریدار هر محصولی را که لازم دارد از این شرکت‌ها به راحتی تهیه می‌کند.

چراغ پارکی بر اساس محیط و شرایط آب و هوا یی منطقه ، طراحی و ساخته می شود. چراغ ها برای پخش کردن نور خود به پایه هایی با ارتفاعات متفاوت بین دو تا چهار متر ودر طرح های زیبا نیاز دارند.

جنس بیشتر این پایه ها فلزی هستند مثلاً آهنی یا آلومینیومی. اما انواع پلاستیکی آنها هم ساخته و تولید می شود. جنس فلزی عمر و مقاومت بیشتری در برابر باد و طوفان دارد.

پایه چراغ پارکی شامل مدلهای چدنی ، لوله ای ، طرح دار و غیره می باشد.

چراغ ها و پایه ها برای کامل شدن به حباب لامپ نیز نیاز دارند .حباب هایی که مقاوم بوده و همچنین زیبایی فوق‌العاده‌ای به محیط بدهد.

کارخانه چراغ پارکی باید با شار نوری مناسب و با کیفیت اقدام به تولید و توزیع و فروش این محصول نمایند.

چراغها ، پایه ها و حباب ها از طریق اینترنت و نمایندگی ها با قیمت مناسب و جنس خوب ، به راحتی در دسترس خریداران قرار گرفته و خرید و فروش را آسان تر می سازند.

همچنین باید تولیدات متنوعی مانند انواع چراغ خیابانی، باغی و ویلایی نیز داشته باشد. امروزه تقاضا برای چراغ های ال ای دی (led)  بسیار زیاد است . این چراغ ها نور کافی و عمر طولانی تری نسبت به انواع دیگر چراغها دارند.

توزیع کننده چراغ پارکی ارزان

توزیع کننده چراغ پارکی ارزان  توزیع کننده چراغ پارکی ارزان باید علاوه بر قیمت ارزان ، متناسب با سلیقه و مشکل پسندی خریداران امروزی محصولاتش را تولید کند .

 کارخانه تولید و توزیع کننده چراغ پارکی باید توجه و دقت بسیاری به کیفیت و قیمت تولیدات خود داشته باشد تا بتواند محصولات بیشتری را برای فروش در اختیار مصرف کننده قرار بدهد.

مسلماً بازار رقابت برای این محصولات زیاد است و کسی برنده می‌شود که محصولاتش مطابق  با استانداردهای جهانی، زیبا و تضمینی باشد و علاوه بر دکوراتیو بودن از مهندسی روشنایی نیز به خوبی برخوردار باشد تا بتواند صادرات عالی هم داشته باشد.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button