مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشندگان عمده چراغ حیاطی پایه بلند

آنچه در این مقاله می خوانید...

چه نوع چراغی برای سردر حیاط مناسب است؟آشنایی با عرضه کنندگان چراغ حیاطی پایه بلند
چه امتیازی به من میدین؟

فروشندگان عمده چراغ حیاطی پایه بلند(Long base yard lamp) با فروش این گونه محصولات در انواع و اقسام مختلف اعم از چراغ حیاطی سلطنتی با این روش فروش، در میزان خرید و فروش آن ها در بازار نقش مهمی ایفا می کنند.

فروشندگان عمده این محصولات خرده فروشی یا تک فروشی ندارند و صرفا در زمینه فروش عمده فعالیت می کنند.

با فروش عمده این محصولات، قیمت آن ها به صورت تخفیف خورده و کمتر ارائه می شود که برای افرادی که توان مالی کافی برای خرید این ملزومات ندارند بتوانند این محصولات کاربردی را با قیمت مناسب خریداری کنند.

فروشندگان عمده چراغ حیاطی پایه بلند

چه نوع چراغی برای سردر حیاط مناسب است؟

چه نوع چراغی برای سردر حیاط مناسب است؟ چراغ هایی که برای نصب شدن در حیاط استفاده می شوند انواع مختلفی دارند. این چراغ ها در سایز های متنوع اعم از چراغ های پایه بلند و پایه کوتاه تولید می شوند و به بازار عرضه می شوند تا به دست مصرف کنندگان این محصولات برسند.

طراحی چراغ های پایه بلند حیاطی بصورتی است که میتوان در بخش های دیگر از محوطه هم استفاده نمود .

در واقع تغییر کاربری راحتی دارند .

بعنوان مثال :چراغ های پارکی؛چراغ ویلایی؛ چراغ چمنی ؛چراغ حبابی ؛چراغ محوطه

اما اینکه چه نوع چراغی برای سردر حیاط مناسب است؟ موضوعی است که، امروز قرار است این مطلب را به آن اختصاص دهیم‌.

چراغ هایی که برای سردر حیاط مناسب هستند باید دارای ویژگی هایی باشند که آن محصولات بتوانند کارایی لازم را ارائه دهند. از جمله این ویژگی ها می توان به این موارد اشاره کرد:

  1. حفاظ: چراغ های که برای سردر حیاط و یا داخل حیاط به کار برده می شوند، باید دارای محافظ و یا حفاظ باشند. علت این امر این است که، اگر چراغ های حیاطی دارای حفاظ باشند، در صورت ریزش باران یا برف در فصول سال دیگر نگران اتصالی کردن یا خراب شدن سیستم برق رسانی و سیم های این چراغ ها نخواهید بود، و این چراغ ها کارایی بهتری خواهند داشت.
  2. استقامت: چراغ هایی که در سردر حیاط به کار می برید، باید دارای استقامت و استحکام مناسب و بالا باشند تا این چراغ ها دچار مشکلاتی اعم از زنگ زدگی و … نشوند. هنگامی که جنس پایه های چراغ حیاطی سردری از متریال باکیفیت و با استحکام ساخته شده باشد، این مشکلات دیگر به وجود نمی آید.

آشنایی با عرضه کنندگان چراغ حیاطی پایه بلند

آشنایی با عرضه کنندگان چراغ حیاطی پایه بلند چنانچه مشتاق به آشنایی با عرضه کنندگان چراغ حیاطی پایه بلند هستید، می توانید با مراجعه کردن به فروشگاه های موجود در سطح شهر با این عرضه کنندگان آشنا شوید.
همچنین می توانید از طریق جست و جو کردن در صفحات اینترنتی و مجازی فروشگاه های اینترنتی مختلف این محصولات، اقدام به آشنایی با عرضه کنندگان این محصولات کاربردی نمایید. آشنایی با این عرضه کنندگان می تواند شما را در هنگامی که قصد خرید این گونه از محصولات را برای حیاط منزل یا ویلای خود دارید کمک کند.

گروه تولیدی صنایع روشنایی الین یکی از بزرگترین طراحان و تولید کنندگان چراغ های پارکی؛ چراغ باغی؛ چراغ ویلایی؛ چراغ چمنی ؛چراغ حبابی ؛چراغ خیابانی؛ چراغ محوطه ؛پایه چراغ پارکی ؛پایه چراغ چمنی ؛پایه چراغ باغی و مبلمان شهری میباشد.

متخصصان و فعالان حوزه تولید چراغ روشنایی در ایران ضمن ایجاد اشتغال و تامین نیازهای داخلی صادر کننده انواع چراغ روشنایی به کشورهای همجوار نیز می باشند.

کنترل کیفی نظارت دقیق پروژه های تولیدی هدفمند برای کسب رضایت مشتری می باشد. چیزی که با افتخار در طی چند دهه اخیر به جزوه رزومه قوی صنایع روشنایی الین بوده است.

استعلام قیمت و ثبت سفارش :09129511334

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button