مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش تضمینی چراغ حیاطی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهم ترین نکات در اصول نورپردازی ویلابرترین مرکز صادرات چراغ حیاطی
چه امتیازی به من میدین؟

صادرات چراغ حیاطی از کشور به کشورهای دیگر یک راه درآمد برای تولیدکنندگان چراغ های حیاطی محسوب می‌شود که انواع این چراغ ها را با کیفیت های متنوع هم در کشور خودمان به هم در کشورهای دیگر به فروش می‌رسانند. برخی از این چراغ ها دارای ضمانت بوده که شرکت های تولید کننده چراغ های حیاطی صادراتی را با ضمانت به فروش می رسانند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

 

مهم ترین نکات در اصول نورپردازی ویلا

مهم ترین نکات در اصول نورپردازی ویلا هر مکان برای روشن شدن خود نیاز به وسایل روشن کننده از قبیل چراغ های مختلفی دارد تا بتوانند با نورپردازی دقیق خود آن محیط را روشن کرده و جلوه ی خوبی به محیط بدهند. از آنجایی که حیات ویلا ها مساحت بالایی دارند باید از چراغ هایی در نورپردازی آن استفاده شود که قدرت تابش بالایی داشته و در فاصله های منظمی از آن چراغ ها استفاده کنید و دارای حفاظ هایی برای سالم ماندن چراغ نسبت به عوامل خارجی و بارش باران و برف باشند.

چراغ ویلایی فلورانس یکی از چهره های مناسب برای نورپردازی حیاط ویلا می باشد که از پلاستیک abs ساخته شده است و مقاومت بالایی در برابر نور خورشید دارد و دارای حفاظ شیشه های شفاف شش تکه است که از آسیب رسیدن به چراغ جلوگیری میکند و ایمنی چراغ را بیشتر کرده همچنین زیبایی بیشتری را به محیط می بخشد. این طرح ها در انواع مختلفی مانند دیواری و یا دارای میله ساخته می شوند که در حیاط از نوع میله ای آن می توان برای اطراف باغچه ها استفاده کرد.

درون حیاط ویلا ها بیشتر از چراغهای فلورانس استفاده می‌کنند زیرا طول عمر بالایی دارند و قابلیت نورپردازی بسیار بالایی داشته و همچنین به شیک شدن محیط بسیار کمک می کند.

نمونه دیگر چراغ ویلایی ساده است که در طرح های مختلفی ساخته می شوند و برای افرادی که محیط را ساده تر میپسندند مناسب هستند . این چراغ ها در طرح های گوناگونی ساخته می شوند و توسط نصاب درون دیوارها نصب شده و دارای حفاظ های پلاستیکی و شیشه ای هستند که در جنس های مختلفی همچون پلاستیک و فلز ساخته می شوند.

برترین مرکز صادرات چراغ حیاطی

شرکت ما به عنوان یکی از فروشندگان معتبر چراغ های حیاطی را به کشور های دیگر صادر می کند و جزو برترین مراکز صادرات محسوب می شود همچنین با فروش این چراغ ها در کشور در طرح های مختلفی آنها را ارائه می کند تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خود را انجام داده و وقت خود را صرف رفتن به بازار و خرید حضوری نکنند. برای خرید مطمئن و به صرفه می توانید با شرکت ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button