مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده چراغ پارکی سه شعله شب تاب

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع چراغ پارکی سه شعله سایز کوچکمرکز پخش چراغ پارکی حبابی
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ هایی با پایه بلند و کوتاه که برای نصب در پارک ها و فضاههای سبز به کار می روند، علاوه بر استفاده در پارک ها می توان در سایر فضاهای باز عمومی و خصوصی مانند حیاط منازل، رستوران ها و .. نیز از این محصول استفاده نمود. فروشنده چراغ پارکی سه شعله شب تاب ، انواع مختلف چراغ های پارکی، خیابانی و باغی را عرضه می نماید.  استفاده از این محصولات محیط مورد نظر شما را زیبا و درخشان می‌کند.

فروشنده چراغ پارکی سه شعله شب تاب

انواع چراغ پارکی سه شعله سایز کوچک

انواع چراغ پارکی سه شعله سایز کوچک مدل های تولید شده برای مصرف به عنوان چراغ پارکی با ارتفاع های مختلف ساخته شده اند و برای نصب و استفاده دارای محدودیت نیستند. از اندازه های مختلف این جراغ ها با توجه به نیاز می توانید در حیاط منازل مسکونی و محیط باغ و پارک استفاده نمایید. 

سایزهای مختلف چراغ پارکی سه شعله استفاده های متعددی دارد. انتخاب اندازه مناسب چراغ بستگی به محیط مورد استفاده دارد، در محیطهای کوچکتر چراغ سایز کوچک مناسب است زیرا میزان نوردهی سایز کوچک و بزرگ این چراغ متفاوت است، هرچه ارتفاع چراغ بلندتر باشد میزان نوردهی بیشتر است.

لامپی که در چراغ سه شعله کوچک استفاده می شود ۱۲ الی ۲۰ فوت می باشد و می تواند تا فاصله سه ونیم متر را نوردهی کند. لذا برای استفاده از این چراغ در حیاط می بایست فاصله هر چراغ با چراغ بعدی ۲ الی ۳ متر باشد.

این مدل چراغ در رنگ های مشکی، مسی، برنز، نقره ای و رنگهای کوره ای تولید می شوند و برای هر دکوراسیون و سلیقه ای مناسب هستند.

مرکز پخش چراغ پارکی حبابی

مرکز پخش چراغ پارکی حبابی فروشگاه ما بهترین مرکز پخش انواع چراغ پارکی حبابی، چراغ پارکی شب تاب و کلیه مدل های چراغ مورد استفاده در فضاهای سبز و پارکها می باشد.

چراغ های موجود در مرکز پخش از نظر اندازه، رنگ، میزان نوردهی و کارآیی متفاوت هستند.

حباب های مورد استفاده در چراغ پارکی در انواع و سایزهای مختلفی موجود می باشد کوچکترین سایز این حباب ها ۱۵ و بزرگترین آن ۴۰ می باشد.

چراغ های حبابی علاوه بر روشنایی می توانند ظاهر محیط را نیز زیباتر نمایند. استفاده از چراغ پایه ای حبابی برای پارک ها نیز به همین منظور انجام می شود.

میزان نوردهی این چراغ ها با توجه به درجه و عدد شار نوری این چراغها تعیین می شود و لازم است قبل از خرید با توجه به محیط مورد استفاده نمونه مناسب را خریداری نمایید. چراغ های پارکی به دلیل استفاده در فضای باز و قرار داشتن در معرض نور آفتاب و باران باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند، شما با خرید از این مرکز می توانید از کیفیت و گارانتی محصول خریداری شده اطمینان حاصل نمایید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button