مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش چراغ پارکی قارچی تزئینی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با چراغ پارکی مدل قارچیساخت چراغ پارکی قارچی با قیمت عالی
چه امتیازی به من میدین؟

فروش چراغ پارکی قارچی تزئینی در مدل های نیمه کره، دو شعله، یک شعله و…. با بهترین برند ها انجام می شود. چراغ پارکی یکی از مهم ترین تجهیزات و ادوات مبلمان شهری می باشد که در تمام پارک ها و خیابان ها استفاده می گردد که علاوه بر روشنایی نقش مهمی در زیبایی مکان مورد نظر دارد.

فروش چراغ پارکی قارچی تزئینی

آشنایی با چراغ پارکی مدل قارچی

آشنایی با چراغ پارکی مدل قارچی

چراغ پارکی مدل قارچی همان طور که از نامش پیداست کلاهک آن مانند قارچ به روی آن قرار گرفته است که جنس سر لوله و کلاه آن از آلومینیوم می باشد و حباب آن از جنس پلی پروپلین و پلی کربنات می باشد.

مدل های متنوع این نمونه باعث شده خرید پراغ پارکی افزایش یابد که ما در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم: 

  • یکی از مدل های این محصول چراغ قارچی ایستاده ای دی سی می باشد که بدنه دایکاست آن ضد زنگ، ضد رطوبت و سرپیچ آن سرامیکی است و میزان حفاظت آن lp54 می باشد.
  • چراغ نیم کره قارچی : ارتفاع آن کمتر از 1 متر می باشد که برای باغ، باغچه و چمن بهترین گزینه می باشد و بدنه آن از جنس پی وی سی است.

این محصولات علاوه بر نور دهی که دارند می توانند به زیبایی مکان مورد نظر کمک فراوانی کنند به همین دلیل در مکان های مختلفی مانند پارک ها، خیابان ها، ویلاها، باغ ها و… استفاده می شوند. 

چراغ های پارکی در مقابل نور خورشید، باران و برف مقاومت بالای دارند و به هیچ عنوان در هنگام بارندگی آب داخل چراغ ها وارد نمی شود.

کاملا با شرایط آب و هوایی متناسب می باشند به همین دلیل می توان در مناطق مختلفی از آن ها استفاده کرد. 

استفاده از این چراغ ها می تواند باعث روشنایی مکان مورد نظر شوند که این به نوبه خودش باعث می شود افراد به راحتی بتوانند و با امنیت فراوانی در هنگام شب در خیابان ها و پارک ها عبور کنند.

ساخت چراغ پارکی قارچی با قیمت عالی

ساخت چراغ پارکی قارچی با قیمت عالی

ساخت چراغ پارکی قارچی با قیمت عالی طی مراحل زیر انجام می شود :

  • طراحی پایه : پایه های چراغ پارکی از جنس فولاد و آلومینیوم می باشند که معمولا نمونه های آلومینیوم آن قیمت بیشتری دارند. ساخت پایه ها با کمک طراحان خوش سلیقه انجام می شود و با کمک دستگاه های CNC منحنی های زیبا و قوس های را روی پایه ایجاد می کنند برای رنگ آمیزی آن ها بیشتر از رنگ پودری الکترواستاتیک استفاده می شود.
  • ساخت بازوهای چراغ پارکی: بازوها در انواع مختلفی مانند سه بازو، تک بازو و دو بازو تولید می شوند پایه های آلومینیومی دارای بازوهای متنوع تری می باشند.
  • سرچراغی : در انواع مختلفی مانند سرچراغ های رفلکتوری یا انعکاسی که برای پایه چراغ های آلومنیومی مناسب می باشند تولید می شوند.
مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button