مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده چراغ سردری حیاطی مدل توپی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات یک چراغ سردری حیاطی خوبپخش مستقیم انواع چراغ محوطه حیاط
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ سردری حیاطی یکی از انواع چراغ های حیاطی است که بالا سر درب ورودی حیاط نصب می شود و دارای رنگ و مدل های متنوعی می باشد، فروشنده آن نیز این محصول را در مدل های توپی در بهترین جنس و کیفیت و در سایز و ابعاد مختلفی در دسترس مشتریان قرار می دهد.

فروشنده چراغ سردری حیاطی مدل توپی

مشخصات یک چراغ سردری حیاطی خوب

مشخصات یک چراغ سردری حیاطی خوب چراغ سردری حیاطی خوب یکی از نمونه های چراغ های حیاطی است که در سردر ورودی ساختمان های مسکونی، تالارها و ساختمان های عمومی و دولتی و خصوصی بکار می رود، این چراغ به دلیل اینکه در محیط باز و در معرض برف، باران، باد، سرما و گرمای بالا قرار می گیرد دارای دوام، استحکام و مقاومت بالایی می باشد.

چراغ حیاطی توپی، سبدی و … در برابر نفوذ حشرات، بارندگی، گرد و غبار، تابش آفتاب و رطوبت مقاومت دارد بر روی دیوار و در سطح مسطحی نصب می شود، علاوه بر دیوار بر روی پله، دیواره باغچه و پشت بام و … نیز می توان از آن استفاده نمود چون علاوه بر ظاهر و جلوه ی زیبایی که دارد به روشنایی محیط کمک می کند.

این چراغ ها از بدنه فلزی مانند گالوانیزه، آلومینیوم و استیل و آهن روکش شده و یا پلاستیک تولید شده که بر روی آن نیز حبابی قرار گرفته است که جنس حبابی آن نیز از جنس شیشه و یا پلاستیک مخصوص نسوز می باشد، این چراغ ها بدون پایه بلند و در سایز و ابعاد مختلفی بوده و که از پایه ای کوچک و حبابی تشکیل شده که پایه بر روی دیوار نصب می شود.

پخش مستقیم انواع چراغ محوطه حیاط

پخش مستقیم انواع چراغ محوطه حیاط پخش مستقیم انواع چراغ محوطه حیاطی به صورت گسترده و در سراسر کشور انجام می شود، این چراغ ها دارای انواع مدل های ایستاده، دیواری و سردری است که نوع ایستاده در انواع پایه کوتاه و پایه بلند است که نوع پایه بلند آن در حیاط ها و باغ های بزرگ بکار می رود تا بتواند نور را به فضای بیشتری پخش کند.

چراغ حیاطی در رنگ های متنوع و در انواع تک شاخه و دو شاخه به فروش می رسد که نوع دو شاخه جهت ایجاد نور بیشتر کاربرد دارد، پایه این چراغ ها در صورتی که از نوع آلومینیوم باشد گرانتر است چون دارای خاصیت ضد خوردگی می باشد و نوع پلاستیکی نیز از ارزانترین آنها است.

چراغ حیاطی دارای طرح و مدل های بسیار متنوعی است و با تنوعی که در آنها وجود دارد نیاز تمام مشتریان پوشش داده می شود. این چراغ ها به دلیل تنوعی که در سایز دارند لامپ را در ابعاد مختلفی می توان در آنها قرار داد.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button