مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت برج نوری 25 متری در مراکز تولید

آنچه در این مقاله می خوانید...

پرکاربرد ترین برج نوری در کشوربرج نوری 25 متری از کجا بخریم؟
چه امتیازی به من میدین؟

یکی از سازه هایی که در سرتاسر کشور میزان کاربرد بالایی را دارد برج نوری 25 متری می باشد، بیشتر این سازه ها برای روشنایی محیط های باز تولید می شود این محصولات در متراژهای مختلف عرضه شده که هر یک دارای قیمت به خصوص خود می باشد، بیشتر برج نوری عرضه شده در مراکز تولید نوع 25 متری بوده که در در سطح شهر، خارج از شهر، پارک ها و… استفاده می شود، میزان صادرات برج روشنایی روز به روز افزایش می یابد و این امر موجب تولید گسترده این محصولات می‌شود.

پرکاربرد ترین برج نوری در کشور

این محصولات شامل یک پایه فلزی قطور و مرتفع بوده که بر روی مرتفع ترین سطح آن فریم پروژکتور قرار می گیرد، روشنایی حاصل از این محصول به صورت گسترده و در میدان وسیع تر عمل می کند، بنابراین از آن می توان در پارک ها و مکان های عمومی داخل شهری و خارج شهری از آن استفاده کرد.

برج های نوری معمولا در مدل های گوناگونی طراحی می شوند که هر یک متناسب با ماهیت مورد نظر استفاده می شود یکی از پرکاربرد ترین نوع این محصول برج نوری متحرک می باشد که خود شامل دو دسته می شود پرچ دستی که معمولاً در ارتفاع های کمتر تولید شده عملیات تعویض لامپ به صورت دستی انجام می شود، اما در مدل برقی که شامل برج های نور مرتفع می‌ شود که پروژکتور به صورت اتوماتیک به سمت زمین حرکت می کند بنابراین به راحتی می‌ توان فرآیند های تعمیر پروژکتور و تعویض لامپ را بر روی آن انجام داد.

ممکن است در هر برج نوری تعداد پروژکتور به کار رفته شده متغیر باشد با چای نوری مرتفع معمولاً از تعداد پروژکتورهای بالاتری برخوردارند، بنابراین میزان روشنایی این محصول بیشتر و قوی تر بوده و برای محیط های وسیع تر تهیه می شوند.

به طور کلی برج نوری متحرک در ایران کاربرد بالایی دارد و بیشتر برای پارک شرکت ها و کارخانجات فلکه های خیابان مکان های اتوبوسرانی و فرودگاه ها استفاده می شود.

برج نوری 25 متری از کجا بخریم؟

برج نوری ۲۵ متری بالاترین میزان فروش را در کشور های مختلف به خود اختصاص داده و به همین دلیل این محصولات با قیمت های مناسب عرضه می شود، البته ممکن است قیمت این سازها متغیر باشد و این اختلاف قیمت ها بستگی به قطر بدنه و تعداد پروژکتور ها دارد، تولید این سازه ها در شرکت های مخصوص به خود انجام می شود بنابراین می توانید برای تهیه این محصولات از طریق شرکت ما به صورت مستقیم اقدام کنید.

میزان صادرات برج های نوری رو به افزایش بوده موضوع موجب رشد اقتصادی کشور می شود البته قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات در میزان صادرات نقش فوق‌العاده پررنگی را ایجاد کرده است به همین دلیل اکثر متقاضیان نسبت به تهیه ی این برج های نوری اقدام می‌کنند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button