مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه چراغ پایه کوتاه باغی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین مکان برای نصب چراغ پایه کوتاه باغیپخش کننده چراغ پایه کوتاه باغی
عرضه چراغ پایه کوتاه باغی
چه امتیازی به من میدین؟

وقتی تابستان فرا می رسد ، می خواهیم با استفاده از ساعاتی که گرما به ما استراحت می دهد ، تا دیر وقت در بیرون خانه بمانیم. برای این کار وجود حداقل نور در منطقه ضروری است. چراغ پایه کوتاه باغی که ما عرضه کننده آن هستیم یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد یک روشنایی دلنشین در فضای باز است.

 

عرضه چراغ پایه کوتاه باغی

بهترین مکان برای نصب چراغ پایه کوتاه باغی

بهترین مکان برای نصب چراغ پایه کوتاه باغی

آیا می خواهید روشنایی باغ خود را نصب کنید ، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ نگران نباشید ، زیرا با توصیه ما موفقیت شما تضمین می شود!

برای روشنایی برنامه ریزی کنید

احتمالاً قبلاً به این موضوع فکر کرده اید که می خواهید چراغ های باغچه خود را در کجا قرار دهید ، اما اگر می خواهید کارهای باغبانی خود را به درستی انجام دهید ، مهم است که نورپردازی خود را طراحی و برنامه ریزی کنید. با دقت فکر کنید که برای هر مکان به چه نوع روشنایی نیاز دارید. همیشه باید هنگام ساخت یا مونتاژ واحدهای بیرونی خود برنامه ریزی داشته باشید تا کابلها را به درستی قرار دهید.

شما چه نوع نورپردازی در فضای باز را ترجیح می دهید؟

نورپردازی در فضای باز انواع مختلفی دارد. سنتی ترین نورپردازی لامپ هایی با لامپ های هالوژن یا کم مصرف است. این نوع نورپردازی هنوز در اکثر باغها مورد استفاده قرار می گیرد. اگرچه لامپ های LED و ماژول های LED یکپارچه در حال افزایش هستند ، اما از نظر انرژی بسیار کارآمدتر هستند و طول عمر بالاتری دارند. این بهترین راه برای شروع پس انداز است. روش دیگر برای شروع پس انداز ، استفاده از نور خورشیدی است ، همچنین با استفاده از این نوع نورها از قرار دادن کابل جلوگیری می کنید ، اما به دنبال روشنایی شدید نیستید ، زیرا فقط محیطی است.

با روشنایی در فضای باز 230 ولت ، قرار دادن کابلها حداقل نیم متر از سطح مهم است. برای ایمنی ، به عنوان مثال در صورت کاشت مجدد باغ ، از برخورد تصادفی به سیم جلوگیری کنید. روشنایی 12 ولت در فضای باز باید کم عمق تنظیم شود ، زیرا ولتاژ بسیار کم است. اگرچه شدت نور روشنایی 12 ولت کمتر از 230 ولت است ، اما اغلب برای آنچه در خارج از آن نیاز دارید کافی است. بیشتر مردم از نورپردازی در فضای باز در درجه اول به عنوان روشنایی خلقی استفاده می کنند.

پخش کننده چراغ پایه کوتاه باغی

پخش کننده چراغ پایه کوتاه باغی

مجموعه ما اقدام به پخش چراغ پایه کوتاه باغی نموده است. چراغ های پایه کوتاه چراغ هایی هستند که برای نصب بر روی دیوارهای باغ یا نمای خانه طراحی شده اند. آنها نور مناسب فضا را فراهم می کنند و باعث می شوند جلوه ای تزئینی به منطقه ای که در آن قرار دارند ، بدهند. نصب قلاب های چوبی در کنار درب ورودی یا روی دیوارهای ایوان سرپوشیده بسیار معمول است. عرضه چراغ پایه کوتاه باغی به صورت حضوری و  غیر حضوری توسط ما صورت می پذیرد. برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button