مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه بهترین چراغ خیابانی دکوراتیو

آنچه در این مقاله می خوانید...

سایز های مختلف چراغ خیابانیآخرین قیمت چراغ خیابانی دکوراتیو
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ خیابانی دکوراتیو دارای پایه هایی هستند که بلندی آن از دو تا دوازده متر قابل تغییر هستند. این چراغ ها را برای روشنایی خیابان ها استفاده می کنند. بنا به جایی که مورد استفاده قرار می گیرند ارتفاع متغییری دارند. این چراغ ها برای استفاده در محیط های بیرونی هستند به همین علت تولید کننده سعی کرده با استفاده از بهترین متریال بهترین چراغ های خیابانی را به بازار عرضه کند.

عرضه بهترین چراغ خیابانی دکوراتیو

سایز های مختلف چراغ خیابانی

سایز های مختلف چراغ خیابانی پایه چراغ دکوراتیو را از بهترین اجناس در اختیار می سازند این پایه ها را در اندازه های مختلفی تولید می کنند چون بسته به جایی که این چراغ ها در آنجا قرارخواهند گرفت می بایست از اندازه ها با بلندی های متفاوت آن استفاده کرد. معمولا سایز بلندی این پایه ها از دو متر شروع و تا حدود  دوازده متری ان هم برای نصب در بزرگراهها تولید می شود. این پایه ها در محیط های خارجی استفاده می شوند

لذا تولید کننده سعی کرده با همراه داشتن بهترین متخصصان و بهترین مواد اولیه مبادرت به تولید بهترین پایه هایی با بالاترین مقاومت کند تا هم وقتی در معرض رطوبت قرار می گیرد زنگ نزند و هم شکل زیبای اولیه خود را حفظ کند. این پایه ها معمولا از فلز ساخته می شوند و قابلیت نصب دو تا چهار شعله روشنایی را دارند. این پایه ها برای نصب در انواع خیابان ها، بلوارها یا برای نصب در پارک ها یا ورودی پاساژها و ….البته در سایزهای مختلف آن مورد استفاده قرار می گیرند.

آخرین قیمت چراغ خیابانی دکوراتیو

آخرین قیمت چراغ خیابانی دکوراتیو چراغ های خیابانی دارای پایه هایی هستند که تولید نور و روشنایی در خیابان و پاساژ و بزرگراه و پارک ها و مجتمع های مسکونی و صنعتی را در دو وجه یا در سه وجه و یا در چهار وجه به صورت چند وجهی و گرد به عهده دارند و کار اصلی آنها نور دهی و روشن کردن معابر در مواقع تاریکی است. چراغهای خیابانی در اندازه های طولی مختلف تولید می شوند که یک نوع خیابانی ان چراغ خیابانی 9 متری است.

این چراغ ها دارای تفاوت قیمت های زیادی هستند چون در انواع سایز ها و با انواع مواد ممکن است ساخته شود. اما تولید کننده توانسته با در دست داشتن علم روز و استفاده از طراحان و متخصصان این فن و با استفاده از بهترین مواد مبادرت به تولید این کالا با کمترین قیمت و مناسب ترین شکل و مقاومت ترین ها کند. اگر مصرف کننده بتواند این کالا را به صورت جمعی و در تعداد زیاد خریداری کند حتما به قیمت منصفانه و مقرون به صرفه تری دست پیدا خواهد کرد و این کالا را ارزانتر تهیه خواهد کرد.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button