مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات چراغ خیابانی پایه دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی عملکرد چراغ‌ های خیابانیمرکز پخش چراغ خیابانی پایه دار
چه امتیازی به من میدین؟

صادرات چراغ خیابانی پایه دار توسط نمایندگی های معتبر صورت می گیرد. چراغ خیابانی مورد نظر را در محیط های باز می توان استفاده کرد. این چراغ ها با پایه های 12، 9 و 6 متری تولید می شوند. از این چراغ ها برای تامین کردن روشنایی معابر و خیابان ها در داخل کشور استفاده می کنند. به چراغ های خیابانی پایه دار چراغ های گالوانیزه نیز گفته می شود.

صادرات چراغ خیابانی پایه دار

بررسی عملکرد چراغ‌ های خیابانی

بررسی عملکرد چراغ‌ های خیابانی بررسی عملکرد چراغ های خیابانی به این صورت است که این چراغها در جهت تامین کردن روشنایی معابر قابل استفاده می باشند چراغ های خیابانی را بر اساس استاندارد ها روز دنیا تولید می کنند این چراغ ها برای به کار گیری در محیط های باز طراحی شده اند و با وجه به ارتفاع خود دامنه متعددی را می توانند پوشش دهند. با افزایش یافتن ارتفاع چراغ منطقه روشنایی نیز وسیع تر می شود.

چراغ های خیابانی به گونه ای طراحی شده اند که روشنایی یکنواختی را به وجود می آورند در ساخت این چراغ ها از دیودهای ساطع کننده نور استفاده شده تا کیفیت محصول بالا بوده باشد. با توجه به شرایط امنیتی کشور این چراغ ها را بیشتر به صورت یکپارچه تولید می کنند و قطعات از هم جدا نمی شوند. چراغ های خیابانی مجهز به خنک کننده نیز هستند که از بالا رفتن دمای چراغ جلوگیری می کند. این چراغ ها دارای شیار نیز می باشد که این ویژگی از دما زیاد در چراغ پیشگیری به عمل می آورد.

طول عمر چراغ های خیابانی نیز بیشتر بوده است این چراغ ها با محیط زیست نیز سازگاری دارند و باعث به وجود آمدن آلودگی در محیط نمی شوند معمولا در ساخت این چراغ ها از رنگ ها سبز استفاده می شود. این محصول دارای لنز نیز می باشد که برای نوردهی به صورت مستطیل در چراغ تعبیه می شود. روشنایی چراغ های مورد نظر باعث اذیت چشم عابر نمی شوند که این مورد یکی از خصوصیات منحصر به فرد محصول بوده است.

مرکز پخش چراغ خیابانی پایه دار

مرکز پخش چراغ خیابانی پایه دار مرکز پخش چراغ خیابانی پایه دار این محصول را به مشتریان خود عرضه می دهد. علاقمندان چراغ پایه دار را با روش های متعددی می توانند سفارش دهند یکی از این روش ها سفارش مستقیم بوده است در این صورت چراغ با هزینه ارزان به دست مشتری می رسد.

روش دیگر سفارش عمده می باشد در این روش نیز چراغ پایه دار با هزینه مناسب تامین می گردد. توصیه می شود که علاقمندان چراغ خیابانی را بیشتر به صورت غیر حضوری سفارش دهند چون این روش برای مصرف کننده مقرون به صرفه بوده است. مرکز پخش از طریق طراحی سایت فروش تیز می توان تولیدات خود را به مشتریان خود به طور مستقیم عرضه دهد.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button