مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات برج نوری دستی ارزان قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

برخی ویژگی های برج نوری دستیمرکز خرید برج نوری دستی
برج نوری ال ای دی
چه امتیازی به من میدین؟

برج نوری دستی یکی از ابزارهایی است، که از آن برای روشنایی محوطه های بزرگ مثل فرودگاه ها، ورزشگاه ها، اتوبان ها، پارک ها و … استفاده می شود. هم چنین برای روشنایی معابر و روشنایی صنعتی نیز می توان از آن استفاده کرد. برج های نوری دستی با نام هایی چون برج روشنایی، دکل روشنایی، یا برج نوری تلسکوپی نیز از آن یاد می شود. به دلیل قیمت ارزان این محصول افراد زیادی متقاضی آن هستند، هم چنین صادرات برج نوری دستی ارزان قیمت توسط تولید کنندگان این محصول انجام می شود، سازندگان برج نوری این محصول پر کاربرد را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به کشورهای همسایه صادر می کنند.

 

برخی ویژگی های برج نوری دستی

قبل از این که تولید کنندگان بخواهند برج نوری را تولید کنند، نقشه برج نوری را با استفاده از نرم افزارهایی مثل اتوکده ترسیم می کنند سپس به تولید آن می پردازند. از ویژگی های برج نوری دستی می توان به قیمت ارزان، استفاده از گیربکس دستی و استفاده از آن برای ارتفاعات کم نام برد.

در این جا به انواع برج نوری اشاره شده است، که شما می توانید با آن ها آشنا شوید:

  • برج نوری تاج ثابت
  • برج نوری تاج متحرک دستی
  • برج نوری با تاج متحرک اتوماتیک

از برج روشنایی متحرک برای محوطه های خیلی بزرگ و با ارتفاع بلند استفاده می شود. پوشش این نوع از برج‌ها از گالوانیزه گرم و رنگ پلی یورتان می باشد.

از برج نوری دستی در ارتفاعات کم و زمانی که هد نیازی به بالا و پایین مداوم ندارد استفاده می کنند. در برج نوری دستی با استفاده از وینچ و هندل از آن استفاده می کنند.

در مدل دستی این برج برای ارتفاعات پایین و از مدل برقی آن برای ارتفاعات بالا مورد استفاده قرار می دهند. اگر به دنبال برج نوری ارزان قیمت و استفاده آن برای ارتفاع کم هستید، می توانید برج نوری دستی را خریداری کنید.

مرکز خرید برج نوری دستی

برج نوری توسط تولید کنندگان با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با کیفیت ترین مواد اولیه تولید می شود. این تولید کنندگان با راه اندازی سایت های فروش به فروش این محصول به صورت اینترنتی می پردازند.

مرکز خرید برج نوری دستی انواع برج های نوری را با قیمت ارزان و با کیفیت عالی در اختیار مشتریان قرار می دهد. افرادی که خریدار این محصول هستند می توانند به سایت فروش این محصول مراجعه کنند، و هر نوع از برج اعم از برقی و دستی را سفارش دهند.

فروشندگان اینترنتی با مشاوره رایگان و با قیمت مناسب در کم ترین زمان و بی واسطه کالای خریداری شده شما را برای شما ارسال می کنند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button