مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت پخش چراغ حیاطی پایه بلند

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات چراغ حیاطی سلطنتیراهنمای خرید انواع چراغ حیاطی پایه بلند
چراغ چمنی
چه امتیازی به من میدین؟

پخش چراغ حیاطی پایه بلند که انواع و اشکال متفاوتی دارند و شرکت های این محصول طرح های متنوعی از این چراغ ها را ارائه می دهند رو به رشد است. چراغ های حیاطی با پایه های بلند به این منظور استفاده می شوند که فضای اختصاص یافته به حیاط ها را روشن کنند و همچنین جلوه زیبایی را به محیط اضافه کنند بنابراین شرکت هایی که طرح های زیبایی تولید کنند در زمینه فروش این چراغ ها موفق تر خواهند بود.

در کشور ما شرکت هایی که این نوع چراغ ها را تولید و پخش می کنند کم نیستند.

شرکت پخش چراغ حیاطی پایه بلند

مشخصات چراغ حیاطی سلطنتی

مشخصات چراغ حیاطی سلطنتی در مورد چراغ حیاطی سلطنتی باید بگوییم این نوع از چزاغ های حیاطی از جمله محبوب ترین و پر کاربرد ترین محصول در میان خریداران می باشد. این چراغ های سلطنتی مدل ها و طرح های مختلفی دارند که می توان به راحتی در بازار آن ها را پیدا کرد.

اگر بخواهیم راجع به مشخصات این چراغ ها صحبت کنیم باید به جنس بدنه و در واقع جنس قاب تشکیل دهنده چراغ اشاره کرد، جنس قاب ها می تواند از نوع پلاستیک، آهن، چوب و یا موارد دیگر از این دست باشد. ابعاد این محصولات معمولاٌ در حدود بیست سانتی متر در چهل سانتی متر می باشد البته موارد دیگری هم وجود دارند که سایز های بزرگ تر و یا کمتری دارند. مورد دیگر اینکه در بیشتر این چراغ ها از سر پیچ نوع “ای بیست و هفت” استفاده شده است.

راهنمای خرید انواع چراغ حیاطی پایه بلند

راهنمای خرید انواع چراغ حیاطی پایه بلند چراغ های حیاطی پایه بلند بیشتر در فضاهای گسترده و حیاط هایی که بزرگ هستند، استفاده می شوند لذا باید در هنگام خرید این چراغ ها به کیفیت نور دهی آن ها و روشن کردن محیط توسط آن ها توجه کرد. بیشتر کسانی که مایل به خرید چراغ حیاطی پایه بلند  هستند، در حیاط منزل خود چراغ حیاطی سردری هم دارند و معمولا چراغ پایه بلند خود را با توجه به رنگ و طرح چراغ سردری انتخاب می کنند.

چراغ های پایه بلند از نظر طرح و جنس ساخت انواع بسیاری دارند. در بعضی طرح ها چراغ های بالای پایه به صورت آویز حباب دار و رو به پایین ساخته شده اند و در بعضی دیگر از طرح ها چراغ های بالای پایه رو به بالا ساخته شده اند. این تفاوت در هنگام خرید این محصول باید مد نظر قرار بگیرد.

در خرید این محصول باید به جنس ساخت بدنه این چراغ ها دقت کنیم و متناسب با محل قرار گیری آن ها یکی را انتخاب کنیم. همین متفاوت بودن جنس ساخت در قیمت گذاری های این محصولات تأثیر بسزایی دارند.

پخش چراغ حیاطی پایه بلند با شرایط مناسبی در این مجموعه در حال انجام است برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کنید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button