مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عمده فروشی چراغ خیابانی ال ای دی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی اجزا تشکیل دهنده چراغ خیابانی ال ای دیتوزیع انبوه چراغ خیابانی ال ای دی
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ های خیابانی از جمله ابزاری هستند که در جاده های کوتاه و طولانی الزامی می باشند. این اقلام علاوه بر وظیفه اصلی خود که روشن ساختن مسیر می باشد، در بحث زیبا سازی شهری نیز، می تواند ثمر بخش باشد. در این بین نمونه های ال ای دی، نقش خود را به خوبی ایفا نمایند. عمده فروشی چراغ خیابانی ال ای دی، سبب می شود تا در هزینه های نهایی به صورت شایسته صرفه جویی به عمل آید.

عمده فروشی چراغ خیابانی ال ای دی

بررسی اجزا تشکیل دهنده چراغ خیابانی ال ای دی

بررسی اجزا تشکیل دهنده چراغ خیابانی ال ای دی انواع چراغ خیابانی ال ای دی، دارای بخش بندی های مختلفی می باشند که در اینجا به بررسی آنها می پردازیم. چیپ های بکارگیری شده، از بهترین ارقام موجود در بازار بوده و نور دهی فوق العاده ای دارد. نکته قابل توجه در خصوص آنها، این می باشد که نور خود را به صورت متمرکز و یکنواخت در مسیر توزیع نموده تا راننده وضوح کاملی در حین کنترل ماشین داشته باشد.

قاب های احاطه کننده، از جنس آلومینیوم می باشد تا گرمای تولید شده را به صورت کامل انتقال دهد. در مقایسه با نمونه های گازی قدیمی، مصرف برق بسیار پایینی داشته و از اتلاف انرژی پیشگیری به عمل می آورد.

قابلیت نصب در ارتفاع های گوناگون، با توجه به نیاز جاده را دارد تا بتوان عملکرد شایسته ای از خود به نمایش بگذارد. در برابر شرایط جوی مختلف نظیر باد های شدید و بارش های سیل آسا مقاوم بوده و کوچکترین تغییری در ماهیت اولیه آن به وجود نخواهد آمد.

توزیع انبوه چراغ خیابانی ال ای دی

توزیع انبوه چراغ خیابانی ال ای دی بسته بندی چراغ های ال ای دی به صورت استاندارد صوت می پذیرد تا در زمان جابجایی، هیچ گونه آسیبی به قسمت های گوناگون کار وارد نشود. نور ال ای دی، در دو مدل آفتابی و مهتابی موجود می باشد تا با توجه به نیاز محیط، بتوان بهترین گزینه ممکن را شناسایی نمود.

در کلیه مراحل تولید اصول بهداشتی و پروتکل های ایمنی به صورت جامع رعایت می شود تا از این بابت خیال مشتری آسوده باشد. کالا دارای گارانتی 5 ساله بوده تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتوان آن را برطرف نمود.

توزیع چراغ خیابانی ال ای دی به صورت انبوه با کیفیتی بالا و قیمتی مقرون به صرفه منجر شده است تا علاقه مندان داخلی و خارجی زیادی، مشتاق بهره مندی از کیفیت ممتاز این محصولات کاربردی باشند. هم اکنون این دسته از اقلام روشنایی، به سمت کشور های حوزه خلیج فارس نظیر امارت متحده عربی، قطر، بحرین، سوریه و یمن در حال ارسال می باشند.

فروش چراغ های ال ای دی در روش های اینترنتی، تلفنی و به کمک شبکه های مجازی صورت می پذیرد تا تمام اقشار جامعه بتوانند به ساده ترین شیوه ممکن به محصول مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button