مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت سازنده چراغ حیاطی تک شعله

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایا استفاده از چراغ حیاطیصادرات انواع چراغ حیاطی تک شعله
چه امتیازی به من میدین؟

یکی از انواع چراغ های حیاطی، چراغ تک شعله می باشد که مشتریان زیادی در ایران و درخارج از ایران دارد. این چراغ ها معمولا پایه دار هستند و می توانند نور را به خوبی، داخل باغچه و حیاط پخش کنند و در اغلب این چراغ ها از لامپ ال ای دی و یا لامپ کم مصرف استفاده می شود که در صورت سوختن لامپ، به راحتی قابل تعویض می باشد و از این لحاظ مشکلی برای مصرف کننده ایجاد نمیکند.

شرکت سازنده چراغ حیاطی تک شعله

مزایا استفاده از چراغ حیاطی

مزایا استفاده از چراغ حیاطی چراغ های تک شعله از سه قسمت تشکیل شده است که شامل پایه و بازو و سرچراغی می باشد. پایه ی این چراغ ها در شکل ها و طرح ها و مدل های زیبایی قابل تولید می باشد و طراحان، با ذوق و سلیقه ی خاصی با ایجاد قوس و منحنی های بسیار زیبا تنوع بسیاری در این زمینه ایجاد کرده اند و چراغ های چشم نوازی را می سازند.

از پایه ی چراغ که بگذریم به بازوی چراغ می رسیم که بعضی از بازو ها متصل به پایه و بعضی از آن ها با قوسی از پایه ی چراغ دور می باشند. بعضی از بازو ها طرح های فرفورژه ای دارند و خلاصه این که دنیایی از تنوع وزیبایی را در این بازو ها می توانید ببینید و حتی با ارسال طرح پیشنهادی و در خواستی خود به شرکت، پایه و بازوی دلخواه خودتان را هم سفارش دهید.

سر چراغی هم دارای مدلهای مختلفی می باشد. مدل های حبابی و دایره ای و بیضی با قاب هایی از جنس فلز و شیشه و همین طور بلوطی و سلطنتی که هم زیبایی سر چراغی و هم زیبایی پایه و بازو را دو چندان کرده و به این ترتیب چراغ حیاطی لاکچری و شیکی خواهید داشت.

بعضی از انواع این چراغ ها، چراغ حیاطی سنسوردار می باشد که به وسیله ی سنسور، خود به خود وقتی به حیاط می رویم روشن می شود و بر اساس زمانی که تنظیم،کرده ایم روشن می ماند و وقتی از چراغ دور می شویم خاموش می شود. با توجه به این که انرژی محدود است و همیشه به صرفه جویی در مصرف توصیه می شود، این نوع سنسور دار محصولی بسیار موثر در صرفه جویی در مصرف برق و کاهش انرژی می باشد.

صادرات انواع چراغ حیاطی تک شعله

صادرات انواع چراغ حیاطی تک شعله تولید کنندگان این محصول امروزه توانسته اند با بهره گیری و استفاده از به روز ترین تکنولوژی دنیا و با استفاده از تجربیات افراد و نیرو های کار بلد و متخصص در این زمینه آن را به بهترین شکل ممکن و با کیفیت عالی و طرح زیبا تولید کرده و نه تنها در بازارهای داخلی ایران به فروش برسانند بلکه به کشورهای دیگر هم صادر کنند.

چراغ حیاطی تک شعله علاوه بر این که در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است و بسیار پر طرفدار می باشد، در خارج از کشور عزیزمان ایران هم مورد توجه قرار گرفته و سالانه تعداد بسیار زیادی از مدل ها و انواع مختلفی از این نوع چراغ حیاطی به کشور های دیگر صادر می شود.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button