مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش چراغ دیواری باغی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات یک چراغ خوب چیست؟صادرات چراغ دیواری باغی به کشورهای دیگر
چه امتیازی به من میدین؟

در مرکز فروش چراغ دیواری باغی این محصولات در طرح ها و اندازه های متعدد موجود می باشد که افراد می‌ توانند با توجه به فضای قرارگیری این نوع چراغ ها آن ها را در سایزهای گوناگون از این مرکز خریداری نمایند، لازم است بدانید که تمامی جنس های موجود در این فروشگاه دارای ضمانت نامه های پس از فروش هستند که شما می توانید با خیال راحت آن ها را خریداری نمایید.

مرکز فروش چراغ دیواری باغی

مشخصات یک چراغ خوب چیست؟

مشخصات یک چراغ خوب چیست؟ یک چراغ باغی لاکچری و خوب باید دارای ظاهری زیبا و خاص باشد که به فضای باغ زیبایی خاصی ببخشد، ضمن این که باید بدنه این محصول از جنس فلز ضدزنگ باشد تا در برابر گرما و سرما و همچنین رطوبت آسیب نبیند، امروزه تولیدکنندگانی که به تولید این چراغ ها مشغول هستند با بهره‌برداری از طرح های روز دنیا توانستند کالاهایی را تولید نمایند که با انواع خارجی آن ها برابری نموده و از زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند.

از مشخصات این کالا می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • میزان مصرف انرژی چراغ باغی به نسبت دیگر چراغ ها بسیار کمتر می باشد بنابراین استفاده از آن ها می‌تواند موجب صرفه‌جویی در انرژی گردد.
  • همچنین به دلیل این که برای تولید این محصولات از استیل ضد زنگ استفاده می شود این کالاها در برابر عوامل جوی دارای مقاومت بالا هستند.
  • باید بدانید که سیم های درون این نوع کالا از نوع سیم و کابل نسوز می‌ باشند که در برابر حرارت نیز مقاومت بالایی دارند و می توانند دمای بالا را به راحتی تحمل نمایند.
  • معمولاً چراغ های باغی دارای ظاهر خاص در ویلاهای لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد و طراحان این کالا با طرحهای جدیدی محصولات توانستند میزان فروش و کالاهای خود را چندین برابر کنند.

صادرات چراغ دیواری باغی به کشورهای دیگر

صادرات چراغ دیواری باغی به کشورهای دیگر بازار صادرات چراغ باغی پایه کوتاه به کشورهای دیگر بسیار داغ و پر رونق بوده به همین خاطر امروزه افراد بسیاری در صنعت تجارت این محصولات به کشورهای همسایه مشغول می باشند، این افراد عنوان می نمایند که تمامی چراغ های صادراتی از مرغوبترین مواد اولیه تهیه شده اند و دارای برندهای مختلف می باشند که در بازارهای جهانی دارای جایگاه ویژه ای هستند.

این کالاها در بازارهای خارج از کشور از فروش بالایی برخوردار هستند به این خاطر که جنس مرغوب و باکیفیت دارند و از قیمت مناسبی با نسبت انواع خارجی آن ها برخوردار می باشند، به طور کلی باید بدانید که این مرکز با عرضه بهترین نوع چراغ های دیواری صادراتی به خریداران این محصولات توانسته است سود بالایی را کسب کند و به عنوان توزیع کننده اصلی این محصولات در کشور شناخته شود.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button