مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت ساخت برج نوری 30 متری

آنچه در این مقاله می خوانید...

اهمیت ایمنی در برج های نوریصادر کننده برج نوری 30 متری متحرک
چه امتیازی به من میدین؟

برج های نوری، همان دکل های روشنایی است که در مکان های بزرگ استفاده می شود. شرکت ساخت برج نوری 30 متری این سازه را با استفاده از بهترین مصالح تولید کرده و به صورت مستقیم و بی واسطه در اختیار مشتری قرار می دهد. این سازه با توجه به جنس و کاربردی که دارد، دارای قیمت های متعددی است و شما می توانید با پرداخت هزینه های کمتری، این محصول را تهیه نمایید. 

شرکت ساخت برج نوری 30 متری

اهمیت ایمنی در برج های نوری

اهمیت ایمنی در برج های نوری برج نوری یا برج های روشنایی یک سازه آهنی چند ضلعی است که برای روشنایی محیط های بزرگ استفاده می ‌شود. ارتفاع این برج معمولاً تا ۳۰ متر می رسد برج های نوری برای روشن کردن محیط‌های نا هموار و غیر قابل دسترس که شرایط آب و هوایی نامطلوب نیز دارند به کار می‌ رود.
اما از اصلی‌ترین کاربردهای آن می‌توان به پالایشگاه ها، پارکینگ های سر باز، پارک های جنگلی، استادیوم‌ ها، فرودگاه، پادگان و مناطق نظامی و صنعتی اشاره کرد.
برج های نوری اگر با محاسبه دقیق در مکان مورد نظر به طور دقیق کار شده و نور مناسبی داشته باشد، باعث بالا رفتن ایمنی در محیط کار می شود. استفاده از برج های نور در مناطقی که نظارت خیلی زیادی دارند مانند فرودگاه‌ ها و  مناطق نظامی اهمیت بسیار بالایی دارد.
نور مناسب برای نظارت در این مکان ها از سرقت و جنایت جلوگیری می کند که مهمترین مسائل تامین امنیت شهری، در محوطه های عمومی است. برج نوری با ارتفاع بالایی که دارد باعث می‌شود  نور آن به گونه‌ای به اشیا بتابد که سایه اجسام را کوتاه کند.  علاوه بر زیبایی محیط از لحاظ امنیت بسیار مناسب می باشد.

پروژکتورهای به کار رفته در این برج بسیار با کیفیت است و طول عمر بالایی دارد، توان پرتاب نور آن نیز بالا است و رنگ آن سفید است که همه چیز به خوبی مشخص باشد. 

لامپ های به کار رفته در این پروژکتور برج نوری می‌توانند از نوع LED باشد که مصرف برق کمی دارد از این رو طول عمر پروژکتور برج نور نیز افزایش می یابد و بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود. 

صادر کننده برج نوری 30 متری متحرک

صادر کننده برج نوری 30 متری متحرک برج نوری صادراتی با استفاده از بهترین فولادهای گالوانیزه شده در کشور و با بهترین سیستم ها تولید می شود. این برج های نوری در ارتفاع ۱۵ الی ۳۰ متر با قابلیت نصب قفل مکانیکی و با کاربردهای خاص و چند منظوره  طراحی شده است.
از این رو متقاضیان بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد و این محصول صادراتی به حساب می‌آید. صادر کننده برج نوری ۳۰ متری متحرک این محصول را با کیفیت و قیمتی بسیار مناسب به مشتریان خارجی عرضه می‌کند و باعث رونق اقتصادی کشور می شود.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button