مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت عرضه چراغ حبابی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات چراغ حبابی ال ای دیمرکز صادرات چراغ حبابی
چه امتیازی به من میدین؟

صادرات عمده چراغ حبابی می تواند برای کشور عزیزمان ایران بسیار موثر باشد. تولیدکنندگان چراغ حبابی صادراتی این وسایل را از جنس های مختلف می سازند، عموماً پایه های آنان از متریالی مثل پلاستیک و یا فلز ساخته میشود و حباب آن، جنس شیشه ای دارد؛ در این موضوع به مسائل استاندارد هم توجه می کنند، در کل شرکت های تجاری که صادرات چراغ حبابی ال ای دی و همینطور چراغ حبابی حمام و غیره را انجام می دهند، می توانند بهترین های تولید شده را به دست آورند.

شرکت عرضه چراغ حبابی صادراتی

مشخصات چراغ حبابی ال ای دی

مشخصات چراغ حبابی ال ای دی چراغ ها انواع متفاوتی دارند و از اهمیت زیادی برای روشنایی برخوردارند. چراغ ها را در بسیاری از مکان ها به مدل و طرح های مختلف استفاده میکنند. مکان هایی مانند: حیاط،پارک، سرویس بهداشتی، داخل منزل، راهروها، حمام، فروشگاه ها و سایر مکان های دیگر.‌ چراغ ها علاوه بر روشنایی که به فضا میدهند باعث زیبایی خاصی در فضا میشوند.

چراغ حبابی شیک یکی از شاخص ترین محصولات روشنایی و نورانی میباشد که در طرح ها و مدل های مختلف به بازار عرضه میشوند.

چراغ های حبابی انواع مختلفی دارند ازجمله: چراغ حبابی مدل آویز که دارای سه بخش پایه، چراغ و حباب هستند و از نمونه های جدید بازار به شمار میروند.از این مدل چراغ در حیاط و بالکن و همچنین در پارک ها و آلاچیق ها استفاده میشود.

چراغ حبابی مدل سردر،از این نوع چراغ برای ورودی ساختمان ها ، پله ها و سر درخانه ها و… استفاده میشود. این نوع چراغ باتوجه به اینکه در بیرون از خانه و در محیط روباز قرار دارند باید قابلیت ضداب بودن و مقاومت بالایی داشته باشند.

چراغ حبابی مدل دیواری را در مدل های پلاستیکی، فلزی، و همچنین ال ای دی و لوکس میتوان تهیه کرد. از دیگر چراغ ها میتوان چراغ های سرلوله، چراغ مدل خورشیدی و مدل ایستاده را نام برد.

استفاده از چراغ های ال ای دی به صرفه است زیرا مصرف کمی دارد و با داشتن  قابلیت نشکن  نسبت به مزایایی که دارد قیمتش هم مناسب تر است.این چراغ ها در رنگ آفتابی و مهتابی در بازار موجود هستند. مصرف برق این نوع چراغ ها بسیار کم است و طول عمر بالایی دارند.

مرکز صادرات چراغ حبابی

مرکز صادرات چراغ حبابی برترین شرکت ها صادرات عمده چراغ حبابی را به عهده دارند و برای خرید نوع اصلی و مرغوب این چراغ ها به مراکز اصلی این شرکت ها رفته و به صورت عمده این محصولات را خریداری میکنند. مسلما خرید به صورت عمده باعث کاهش هزینه ها میشود و همچنین قیمت آن بستگی به نوع و کیفیت محصول متفاوت است.

شما میتوانید بر اساس حسن سلیقه خود محصولات ما را انتخاب کنید ودر صورت رضایتمندی بصورت آنلاین از سایت ماسفارش بدهید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button