مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت تولید برج نوری سیار قیمت مناسب

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع برج های نور سیار در بازارقیمت برج نوری سیار در مراکز ساخت
کارخانه تولید برج نوری 25 متری
چه امتیازی به من میدین؟

چنانچه قصد خرید برج نوری سیار با قیمت مناسب  مد نظر شما مخاطبان گرامی است ارتباط با وب سایت می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما در این زمینه باشد. شرکت تولیدی برج نوری سیار و برج نوری دستی سازه های تولیدی  انبوه خود را به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها با قیمتی بسیار ارزانتر از قیمت بازار به  مرکز ما که فروشنده این محصول هستیم قرار می دهد. ما نیز مفتخریم بتوانیم خدمات بهینه ای را به شما عزیزان در ارائه یک محصول با کیفیت و قیمت مناسب  سهیم باشیم. …با ما در ارتباط باشید.  شرکت تولید برج نوری سیار قیمت مناسب

انواع برج های نور سیار در بازار

انواع برج های نور سیار در بازار تولید انواع برج های نوری سیار در بازار توسط شرکت های فعال در اندازه و سایز های متعدد و با قیمت های گوناگون تولید و به بازار عرضه می شود. برج های نوری در واقع همان دکل های روشنایی هستند که در فضاهای بسیاری اعم از بیمارستان ها و میدان شهرها و پارک ها و کارخانه ها اصولا کاربرد وسیع و گسترده ای دارند.  در ایران تنها یک شرکت تولیدی وجود دارد که برج های نوری سیار را با کیفیت بسیار خوب به بازار عرضه می کند.

کارکرد و عملکرد برج های نوری سیار توسط دیزل و ژنراتور می باشد و مقاومت و ایمنی بسیار خوبی در برابر حوادث گوناگون دارند. این برج ها با تلاش و پشتکار و زحمات بسیاری از مهندسان و طراحان به تولید انبوه می رسد. قطعا شما می دانید برج نوری سیار مختص فضاهایی است که دارای امکاناتی از قبیل برق نیستند.  این سازه از شکل ظاهری خوب و مواد اولیه با کیفیتی تشکیل و تولید می شود.

برج نوری سیار رباتیک برای شرایط بحرانی متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. برج های نوری سه نوع متفاوت هستند که در حقیقت یک نمونه آن ثابت و بدون حرکت و یک مدل که مخصوص استادیوم است و دیگری متحرک است و هر کدام مناسب قرار گرفتن در یک فضایی هستند.

قیمت برج نوری سیار در مراکز ساخت

دوام برج نوری در شرایط نا مساعد جوی در تولید برج نوری نیاز به قطعات مختلفی است مثل گیربکس و تابلو برق و…که مدل آن ها بستگی به مکانی که قرار است در آن نصب شود دارد و همچنین نوع برج نیز حائز اهمیت است. بنابراین در تولید برج نوری سیار موارد زیادی دخیل است و می تواند بر قیمت نهایی تاثیر بگذارد. در مراکز ساخت به دلیل تولید انبوه قیمت به مراتب کمتر از قیمت کالای وارداتی این سازه  است. مواد اولیه ای که در ساختار این سازه به کار رفته است خود دلیل دیگری برای تعیین قیمت و کیفیت است.

این سازه اگر به صورت مستقیم و عمده با حذف واسطه و دلالان بازار به دست مصرف کنندگان و خریداران اصلی برسد قیمتی با صرفه تر از قیمت بازار به دنبال خواهد داشت. در مراکز ساخت توسط نرم افزار های خاصی ساخت برج نور  طراحی می شود و محاسبات دقیق و همه جانبه ای روی آن انجام می شود.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button