مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش ساخت چراغ خیابانی کلاسیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی چراغ های خیابانی باکیفیت بالاعرضه چراغ خیابانی کلاسیک ارزان قیمت
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ خیابانی کلاسیک از بهترین ابزارها برای تامین سطح روشنایی معابر است. امروزه استفاده از آن ها امری رایج است و نمونه های زیادی هم به بازار ارائه شده است. شما می توانید هر نمونه از آن را در هر نقطه از ایران سفارش دهید و با تهیه آن ها به صورت عمده، خرید اقتصادی تری را داشته باشید.

سفارش ساخت چراغ خیابانی کلاسیک

معرفی چراغ های خیابانی باکیفیت بالا

معرفی چراغ های خیابانی باکیفیت بالا چراغ های خیابانی، که از آن ها برای تامین روشنایی سطح شهر و روستا استفاده می شود، از مهم ترین ابزار برای امنیت محیط می باشد. چراغ های خیابانی بسیار تنوع دارند و از هر کدام آن ها می توان در محیط خاصی استفاده کرد. اما هر کدام از آن ها مشخصه هایی دارند که در تمامی چراغ های خیابانی مشترک است. یکی از این مشخصه ها، منحنی پخش نور است. اغلب دیده می شود که برخی از چراغ های خیابانی پخش نور متقارنی ندارند و این باعث می شود که روشنایی نور مختل شود. 

ساختمان چراغ هم بسیار مهم است، چراغ معابر می تواند یک یا چند لامپ را توزیع و انتقال دهد و دارای قطعات لازم برای پشتیبانی، نصب و حفاظت لامپ ها هستند. حباب چراغ از مشخصه های دیگر چراغ های خیابانی است. اما این جزۀ باید آنقدر مقاوم باشد که در دمای بالای ناشی از ایجاد گرمای لامپ، شکسته نشود. همانطور که گفته شد ما دارای انواع چراغ های خیابان هستیم که هر کدام ها می توانند از لامپ متنوعی برخوردار باشند مثل؛ 

  •  لامپ های تنگستنی
  • لامپ های جیوه ای
  • لامپ های سدیم 
  • لامپ های متال هالید

لامپ های تنگستنی کارایی و راندمان پایینی دارند، که از زیبایی منحصر به فردی برخوردارند.

لامپ های سدیم راندمان بالاتری نسبت به مابقی لامپ ها دارند و طول عمر آن ها بیش تر است. بنابراین استفاده از این مدل لامپ ها ارجحیت دارد.

لامپ های جیوه ای هم طول عمر بالایی دارند و از آن ها معمولا در روشنایی معابر استفاده می شود. این نمونه از لامپ ها در دو دسته  کم فشار و پر فشار تقسیم می شوند. 

 لامپ های متال هالید هم از رنگ خوب و بالایی برخوردارند که طول عمر زیادی دارند. لامپ فلورسنت در حال حاضر از اهمیت کم تری برخوردار است که این امر به دلیل طول عمر کوتاه آن است.

                                                   

عرضه چراغ خیابانی کلاسیک ارزان قیمت

عرضه چراغ خیابانی کلاسیک ارزان قیمت ما دارای انواع مدل چراغ خیابانی مدرن هستیم که هر کدام از آن ها را می توان در جایگاه خاصی استفاده کرد. شما می توانید بهترین نمونه از آن را به راحتی و به صورت عمده و با پرداخت کم ترین هزینه تهیه نمایید که در اینصورت دست واسطه از معامله حذف خواهد شد. عرضه انواع چراغ خیابانی در هر نقطه ای از ایران امکان پذیر است و این به دلیل پخش فعال آن می باشد.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button