مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چراغ خیابانی کلاسیک سفارشی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع چراغ های خیابانی مدل کلاسیکقیمت چراغ خیابانی کلاسیک جدید در بازار
چه امتیازی به من میدین؟

نمای بیرونی خانه، چه قسمت اصلی خیابان، مناطق ترافیکی و یا ورودی گاراژ، باید به درستی روشن باشد. استفاده از انواع چراغ خیابانی کلاسیک نه تنها پاسخگوی نیاز اجازه دسترسی راحت در شب است، بلکه تأمین این فضاها با امنیت بیشتر و زیبایی است. اگر می خواهید با انواع چراغ خیابانی بیشتر آشنا شوید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. 

خرید چراغ خیابانی کلاسیک سفارشی

آشنایی با انواع چراغ های خیابانی مدل کلاسیک

آشنایی با انواع چراغ های خیابانی مدل کلاسیک لامپ های مرکوری (فشار بالا) و لامپهای بخار سدیم (فشار زیاد و فشار بالا) به دلیل عملکرد بهتر در نورپردازی عمومی بیشتر از لامپ های رشته ای رشته ای در چراغ خیابانی مورد استفاده قرار می گیرند. درواقع این نوع چراغ ها با مقدار نوری که در بازه ی زمانی ارائه می کنند می توانند به خوبی یک سطح مقطع خاص را روشن کنند و از طرفی دیگر این نوع لامپ ها هیچ گونه آسیبی با نور مرکوری به چشم و یا تجهیزات وارد نمی کنند. 

چراغ کوچه ای کلاسیک را انتخاب کنید. این نوع چراغ شامل یک صفحه کوچک فتوولتائیک است که اجازه می دهد انرژی در باتری ذخیره شود. بسته به مدل می تواند تا 20 ساعت استقلال داشته باشد. نور به معنای صرفه جویی بیشتر و قدرت یکسان در چراغ های خیابان است که با کابل به جریان متصل می شوند. به خاطر داشته باشید که چراغ های خیابان استاندارد حدود 1.80 اندازه دارند. شما قادر نخواهید بود که آن ها را زیر شاخه های درختان، سایبان ها، پوشش ها یا هر عنصر دیگری نصب کنید.

چراغ خیابان وظیفه محافظت از لامپ و هدایت جریان روشن را بر عهده دارد. برای نصب LED ها لازم نیست که دکل را تغییر دهید ، زیرا شامل یک لامپ از نوع استاندارد است تا آن را به راحتی و به سرعت متصل کنید. طراحی پیشرفته آن پرتوی قدرتمند نور را با کارایی بی نظیر فراهم می کند.

نیازهای فنی این چراغ خیابانی باعث می شود که ماده اصلی آن آلومینیوم با روکش آنودایز باشد. لامپ همچنین دارای یک صفحه جلوی مقاوم در برابر ضربه است که به نوبه خود محافظت کامل در برابر آب را فراهم می کند. پیکربندی نوری همچنین توزیع بهینه نور در سطح مورد نظر را تضمین می کند. چراغ لامپ مجهز به LED های پرقدرت با خروجی نور و مدت زمان بسیار بیشتر از لامپ های معمولی، توسط یک اپراتور خاص کنترل می شود که امکان اتصال مستقیم آن به شبکه برق را فراهم می کند و شرایط کار مطلوب برای عناصر روشنایی را فراهم می کند، برای هر دو یک عمر طولانی (50،000 ساعت) دارند. پیکربندی نوری دوگانه، روشنایی دقیق و یکنواخت را تضمین می کند.

قیمت چراغ خیابانی کلاسیک جدید در بازار

قیمت چراغ خیابانی کلاسیک جدید در بازار اگر قصد خرید چراغ خیابانی ارزان اما با کیفیت را دارید، مرکز ما بهترین ها را برای شما در نظر گرفته است. این مرکز عرضه مستقیم انواع چراغ کوچه ای کلاسیک، چراغ خیابانی را با قیمت مناسب در سایت امکان پذیر کرده است پس فرصت را از دست ندهید و هر چه سریعتر در سایت ما ثبت سفارش کنید. 

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button