مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چراغ ویلایی مدرن باکیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره جنس بدنه چراغ ویلاییالمان تأثیرگذار بر قیمت چراغ ویلایی مدرن باکیفیت
چه امتیازی به من میدین؟

نور و چراغ مهم ترین اصل در زندگی بشر و با توجه به مدرنیت هر روز سبک و طراحی خاصی را برای دکوراسیون خانه و فضای بیرون را توسعه می دهد. در خانه های ویلایی لوکس قطعا چراغ ویلایی مدرن باکیفیت مخصوص ویلا می تواند بهترین پیشنهاد باشد. چراغ ویلایی بیشتر در قسمت حیاط ویلا بارزتر و برجسته تر نمایان می شود. نصب چراغ در جایگاه مناسب خود امری مهم می باشد؛ که هم زیبایی نقش و نگار چراغ را نمایان کند هم روشنی و درستی به مکان ببخشد؛ سپس نورپردازی بهتری انجام می گیرد.همچنین از چراغ ویلایی در کاربری های متنوع تر استفاده کنید یعنی چراغ ویلایی در قالب :

چراغ های پارکی؛چراغ ویلایی؛ چراغ چمنی ؛چراغ حبابی ؛چراغ محوطه و…

خرید عمده چراغ ویلایی مدرن

همه چیز درباره جنس بدنه چراغ ویلایی

همه چیز درباره جنس بدنه چراغ ویلایی قطعا چراغ ویلایی شیک از جنس های متنوعی میباشد؛ مثل جنس پلاستیکی،شیشه ایی ،نسوز و… .

چراغ ویلایی قارچی که سطح اول آن از حباب طراحی شده و این حباب میتواند از جنس های خاصی باشد با توجه به محل نصب منتخب شود. جنس حباب پلاستیکی ،نسوز و نشکن برای قسمت حیاط ویلا انتخاب بهتری است. زیرا در گرما و سرما که رطوبت و بارش برف و باران عامل از بین برد چراغ میشود را کاهش میدهد.

حباب شیشه ایی نور را مسلما بهتر منعکس میکند و بنابراین از لامپ چراغ کمتری مورد استفاده قرار میگیرد؛اما به عمر و سختی جنس پلاستیک برای حیاط خانه نیست. جنس پایه های چراغ معمولا از آلومینیوم و فولاد است ؛که سعی برآن است که زیبا ترین نقش و نگار مدرن را پایه گذاری کند.و از نظر استحکام مورد اطمینان تر است.

بعضی از آلومینیوم ها از بهترین مواد دایکاست می باشد. که باعث جلو گیری از فرسودگی و فرسایش در برابر زنگ زدگی باران و برف و رطوبت هستند. انتخاب لامپ برای چراغ خیلی مهم است.لامپ های LEDاز بهترین نوع لامپ می باشد؛هالوژن ها یا لامپ های کم مصرف هم مورد استفاده قرار میگیرد.

اما یکسری لامپ ها مثل هالوژن ها و لامپ های کم مصرف در صورت شکستگی به علت جیوه ایی که دارن ممکن است خطر ناک باشد.این امر موردتوجه افراد قرار گرفته است. لامپ LED که بین مصرف کنندگان جهان بسیار معروف شده قطعا از ویژگی خوب آن طولانی بودن عمرش می باشد. و اینکه قدرت نور پردازی مورد قبول بوده است

المان تأثیرگذار بر قیمت چراغ ویلایی مدرن باکیفیت

المان تأثیرگذار بر قیمت چراغ ویلایی مدرن از عواملی که باعث تغییر قیمت چراغ ها میشود نوع جنس و سبک طراحی آن می باشد و درصد استحکام و عمر چراغ ویلایی از المان های موثر قیمت است. چراغ ها معمولا تک شعله،دوشعله و سه شعله هستند برای فضای بزرگتر معمولا از سه شعله استفاده میشود.و برای فضای متوسطِ ویلا تک شعله و دوشعله مورد نیاز است.

همان طور که اشاره کردیم جنس آلومینیوم و آهن ضد زنگی که استفاده میشود با توجه به اندازه و شکل و شمایل زیبایی اش قیمت را تعیین میکند. مثلا چراغ حسگر قطعا باید لامپ قوی استفاده شود همچنین چراغ امنیتی ویلایی غروب تا طلوع مشخصا در انتخاب کیفتش حائز اهمیت است.

گروه تولیدی صنایع روشنایی الین یکی از بزرگترین طراحان و تولید کنندگان چراغ های پارکی؛ چراغ باغی؛ چراغ ویلایی؛ چراغ چمنی ؛چراغ حبابی ؛چراغ خیابانی؛ چراغ محوطه ؛پایه چراغ پارکی ؛پایه چراغ چمنی ؛پایه چراغ باغی و مبلمان شهری میباشد.

متخصصان و فعالان حوزه تولید چراغ روشنایی در ایران ضمن ایجاد اشتغال و تامین نیازهای داخلی صادر کننده انواع چراغ روشنایی به کشورهای همجوار نیز می باشند.

کنترل کیفی نظارت دقیق پروژه های تولیدی هدفمند برای کسب رضایت مشتری می باشد. چیزی که با افتخار در طی چند دهه اخیر به جزوه رزومه قوی صنایع روشنایی الین بوده است.

استعلام قیمت و ثبت سفارش :09129511334

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button