مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید انواع چراغ خیابانی دکوراتیو شهری

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های یک چراغ دکوراتیوشرکت فروش چراغ خیابانی دکوراتیو
چه امتیازی به من میدین؟

شرکت تولید کننده انواع چراغ خیابانی دکوراتیو شهری با استفاده از بهترین مواد اولیه و مطابق با استانداردهای لازم توسط تکنولوژی روز دنیا این محصول را تولید و راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می کند که با توجه به کاربرد فراوان و کیفیت بالا دارای متقاضیان زیادی بوده و این روزها از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد. چراغ های خیابانی دارای طراحی زیبا و متنوعی هستند و در اندازه های مختلف وجود دارند.

تولید انواع چراغ خیابانی دکوراتیو شهری

ویژگی های یک چراغ دکوراتیو

ویژگی های یک چراغ دکوراتیو چراغ خیابانی دکوراتیو دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ این چراغ ها علاوه بر طراحی شیک و جذاب باید استاندارد باشند همچنین از دوام و استحکام بالایی برخوردار بوده و تنوع بالایی در طرح و مدل داشته باشند.

عمر بالایی داشته و در شرایط آب و هوایی مختلف قابلیت استفاده را داشته باشد. جنس بدنه چراغ های دکوراتیو خیابانی از آلومینیوم یا چدن و  برخی نیز پلاستیکی هستند که باید در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاومت بسیار خوبی داشته باشد.

این محصول در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم بوده همچنین در مقابل شرایط مختلف جوی مقاومت و پایداری قابل قبولی دارد. این محصول در ابعاد و سایزهای متنوع تولید می شود و برای استفاده در پارک ها، فضای سبز، باغ ها و … مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر زیبایی فضا در ایجاد امنیت بیشتر نیز نقش مهمی دارد.

شرکت فروش چراغ خیابانی دکوراتیو

شرکت فروش چراغ خیابانی دکوراتیو یکی از بزرگترین شرکت های فروش چراغ دکوراتیو خیابانی با کیفیتی درجه یک و قیمتی مناسب همین مرکز می باشد. در حال حاضر انواع چراغ های خیابانی دکوراتیو دارای بازار فروش بسیار خوبی است. این محصول در انواع مدل های جدید و شیک در بسیاری از شرکت های تولیدی در داخل و خارج از کشور ساخته می شود.
قیمت چراغ خیابانی متفاوت می باشد. این چراغ ها دارای پایه های محکم از جنس آلومینیوم و یا چدن با پوششی از گالوانیزه می باشند که در ماندگاری بهتر این چراغ ها مؤثر است و توسط طراحان و مهندسان توانمند در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و ساخته می شوند.
چراغ های دکوراتیو نسبت به نوع معمولی دارای قیمت بالاتری هستند، زیرا نوع متریال به کار رفته در این چراغ ها همچنین هزینه های ساخت بیشتر است.

این روزها شرکت های متعددی در زمینه تولید و ارائه انواع چراغ های دکوراتیو در حال فعالیت می باشند و این محصول را با کیفیتی عالی و طرح و مدل های جدید تولید نموده و علاوه بر ارائه در بازارهای داخلی به بسیاری از کشورهای جهان صادر می کنند که به علت مرغوبیت در آنجا نیز متقاضیان زیادی دارد.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button