مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید برج نوری دستی با قیمت ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات برج نوری دستیعرضه انواع برج نوری دستی
چه امتیازی به من میدین؟

خرید برج نوری دستی با قیمت ارزان را می توانید به صورت غیرحضوری و به روش اینترنتی انجام دهید. در این شیوه از خرید با صرف یک زمان کوتاه و مراجعه به سایت می توانید انواع برج نوری دستی و برقی را سفارش دهید. برج نوری که با نام دکل روشنایی هم شناخته می شود، از کاربردی ترین انواع تجهیزات روشنایی جهت نورپردازی در شهرها بوده و بیشتر جهت روشن کردن معابر مورد استفاده قرار می گیرد.
خرید برج نوری دستی با قیمت ارزان

مشخصات برج نوری دستی

مشخصات برج نوری دستی امروزه استفاده از برج های نوری به منظور روشنایی محوطه های وسیعی مانند پارکینگ ها، معابر پر رفت و آمد، اسکله ها و… رواج گسترده ای یافته است. یکی از انواع این تجهیزات روشنایی شهری برج نوری دستی می باشد.
در نقشه برج نوری مکانیزم عملکرد به دو شکل ثابت و متحرک تعریف شده است. سازه های روشنایی این نوع برج ها با گیربکس دستی تولید می شوند و تا ارتفاع 9 متر را تحت پوشش روشنایی خود قرار می دهند.
در ساخت برج روشنایی دستی از قطعاتی با طول 6 متر استفاده شده و پس از آماده شدن آنها را با یکدیگر مونتاژ می کنند. در کلان شهرها از برج های دستی استفاده فراوانی می شود.
برای تولید دکل های دستی از پروژکتورهای سدیمی استفاده می شود. علت این امر آنست که این نوع پروژکتورها محدوده پرتاب بالایی دارند.
امروزه در بسیاری از مناطق شهری و حتی روستایی جهت تامین بیشتر امنیت از این سازه ها استفاده می شود. برج های دستی نور را بدون ایجاد سایه در سطح زمین منتشر می کنند.
انعطاف پذیری بالایی دارند و در مراکز شبانه روزی مانند هتل ها، فرودگاه ها و… هم قابل نصب هستند. تعمیر و نگهداری آنها آسان بوده و همچنین در مقابل عوامل محیطی خارجی مانند گرما، سرما و رطوبت مقاومت خوبی از خود نشان داده اند.

عرضه انواع برج نوری دستی

عرضه انواع برج نوری دستی عرضه انواع برج نوری دستی از طریق سایت و فروشگاه ما به صورت آنلاین انجام می گیرد. این نوع محصولات به علت کاربردی بودن و نقش مهمی که در تامین روشنایی شهرها به خصوص معابر دارند، هم از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و هم فروش بالایی دارند.
فروش در سایت مستقیما صورت می گیرد و مشتری می تواند بدون واسطه این محصول را از خود تولید کننده یا نماینده او خریداری نماید.
در این شیوه از عرضه تلاش شده تا با حذف واسطه ها، محصول با قیمت کمتری به دست مصرف کنندگان برسد. به همین دلیل با مقایسه قیمت ها قبل از خرید متوجه خواهید شد که نرخ های اعلامی کمتر از قیمت های بازار آزاد می باشد. ضمن آنکه فروش و خدمات پس از فروش بدون محدودیت و به صورت شبانه روزی انجام می گیرد.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button