مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده چراغ پارکی دو شعله پایه آلومینیوم

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های پایه چراغ های پارکی آلومینیومیقیمت خرید چراغ پارکی دو شعله
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ های پارکی دو شعله را معمولا برای روشنایی بخشیدن به ویلا ها پارک ها و اماکن تفریحی تولید می کنند.این چراغ ها دارای پایه های بلندی هستند که چراغ روی این پایه ها و در دو سمت آن قرار می گیرد چرا که در آن واحد نوری دهی در دو جهت انجام شود. تولید کننده چراغ پارکی دو شعله همواره کوشیده تا جنس وکالا خود را در بهترین صورت و شکل با بهترین مواد تولید کند که یکی از بهترین این تولیدات، تولید این چراغ ها با پایه های آلومینیومی است.

تولید کننده چراغ پارکی دو شعله پایه آلومینیوم

مدل های پایه چراغ های پارکی آلومینیومی

مدل های پایه چراغ های پارکی آلومینیومی چراغ های پارکی در انواع و اقسام مدل ها و در رنگ های متنوع زیادی تولید و مورد استفاده برای روشنایی بخشیدن به محیط حیاط خانه ها یا ویلاها و پارک ها مورد استفاده قرار می گیرد و سفارش دهنده می تواند بنا بر سلقیه خود هر مدل یا شکلی را که می خواهد سفارش دهد. بنابر باید بدایند این چراغ ها را برای نصب در چه مکانی نیاز دارید تا به راحتی بتوانید مدل و رنگ و جنس آن را انتخاب کنید.

چراغ های پارکی معمولا دارای ستونی هستند فلزی که شعله های روشنایی روی آن نصب می شود این ستون می تواند دارای جنس های مختلفی باشد که یک نوع آن از جنس آلومینیوم است آلومینیوم فلز سبکی است و کمک می کند که چراغ تولید شده دارای حداقل وزن باشد و همین باعث می شود که قابلیت حمل آسان داشته باشد مزیت دیگر چراغ های آلومینیومی زنگ نزدن این چراغ هاست چرا که اکثر این چراغ ها استفاده بیرونی دارند و در معرض آبیاری و حتی باران و برف هستند و اگر قرار باشد که جنسی داشته باشند که دائم در معرض آسیب باشد بی فایده اند.

قیمت خرید چراغ پارکی دو شعله

قیمت خرید چراغ پارکی دو شعله چراغ های پارکی در انواع شکل ها و رنگ ها تولید شده و هر کس با هر سلیقه ای را راضی نگه می دارد چون تولید کننده با استفاده از دانش روز و در اختبار داشتن بهترین طراحان مبادرت به تولید انواع واقسام این کالا کرده و زیبایی و چشم نوازی این چراغ ها باعث شده است که این کالا به وفور و بسیار متنوع تولید شود. لذا میتوان با توجه به بودجه ای که برای خرید این چراغ ها در نظر گرفته اید نوع و مدل یا رنگ مورد علاقه خود را خریداری فرمایید.

البته این چراغ ها از مواد و متریال متفاوتی تولید شده است که همین تاثیر مستقیم روی قیمت این اجناس دارد اما تولیدی چراغ پارکی چون این چراغ ها را برای  فضاهای وسیع تولید کرده لذا می توان این چراع رابه صورت تعدادی تهیه ونصب کرد تا به این شکلی قیمت در تعداد سرشکن شده و منطقی تر باشد. اما نوع دیگر این چراغ ها که بسیار مقرون به صرفه تر هستند چراغ پارکی پلاستیکی است.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button