مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده پایه چراغ پارکی تمام آلومینیوم

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع مدل پایه چراغ پارکی پرفروش ترین طرح پایه چراغ پارکی آلومینیوم
چه امتیازی به من میدین؟

پایه چراغ پارکی آلومینیوم یکی از انواع پایه های چراغ پارکی است که در طرح ها و مدل های شیک و به روز توسط شرکت های تولید کننده انواع پایه چراغ تولید و به بازار عرضه می شود. فروشنده پایه چراغ پارکی تمام آلومینیوم انواع طرح ها و مدل های جدید را به صورت عمده و جزئی را با قیمت های مناسب در این سایت در معرض دید مشتریان خود قرار می دهد.

فروشنده پایه چراغ پارکی تمام آلومینیوم

معرفی انواع مدل پایه چراغ پارکی

معرفی انواع مدل پایه چراغ پارکی امروزه علاوه بر توجه به مسئله روشنایی معابر و پارکها زیبایی و ظاهر انواع چراغ های پارکی مد نظر کارشناسان فضای شهری و تزئینات پارکها می باشد. بر همین اساس شرکت های تولید کننده انواع مدل پایه چراغ پارکی توانسته اند پایه های بسیار زیبا و شکیل در طرح ها و مدل های به روز که ظاهر شهر و پارک را نیز زیبا می نمایند تولید نموده و به بازار ارائه نمایند. این پایه ها فلزی، چدنی و یا آلومینیوم بوده که مقاومت زیادی در برابر رطوبت،آفتاب و عوامل مخرب محیطی دارند. 
انواع پایه های چراغ پارکی در مدل های مختلفی تولید می شوند که می توان به نمونه هایی ازآن به شرح ذیل اشاره نمود:

  • پایه حلزونی
  • پایه گلدانی
  • پایه چمنی
  • پایه مینیاتوری
  • پایه پارکی شب تاب
  • پایه مدل کاج
  • پایه مدل درباری
  • پایه باغچه ای پلاستیکی
  • پایه پارکی حبابی
  • پایه پارکی دیواری
  • پایه های سر دری

در تولید انواع مدل های پایه چراغ پارکی تولید کنندگان می کوشند علاوه بر ظاهر زیبا و شکیل به نورپردازی که توسط این پایه ها در معابر و پارکها انجام می شود دقت کافی نموده و بیشترین نورپردازی را به کار می برند. استفاده از لامپ های کم مصرف و یا خورشیدی نیز در تولید انواع مدل پایه چراغ مد نظر تولید کنندگان قرار دارد. ارتفاع پایه های چراغ پارکی نیز می بایست استاندارد بوده تا نور کافی را در سطح اطراف پایه منتشر نماید. در همین راستا تولید کنندگان انواع پایه چراغ ها را از طول کوتاه تا 4 متری تولید می کنند. 
پایه چراغ ها علاوه بر استفاده در پارک ها و معابر عبور و مرور در ویلاها و اماکن دولتی و سازمان ها و صنایع مختلف رایج است. دقت کافی در نور مورد نیاز در معابر، استفاده از انواع پایه چراغ ها را مشخص می نماید. 

پرفروش ترین طرح پایه چراغ پارکی آلومینیوم

پرفروش ترین طرح پایه چراغ پارکی آلومینیوم پایه چراغ پارکی فلزی و از جمله پایه چراغ تمام آلومینیوم به علت داشتن مقاومت زیاد در برابر عوامل مخرب محیطی و داشتن ظاهر زیبا و شکیل پرفروش ترین پایه های چراغ پارکی می باشند. یکی از مدل های پایه چراغ پارکی آلومینیومی مدل طرح درخت کاج بوده که به علت همگن شدن با درختان پارک و زیبایی دو چندان از پرفروش ترین طرح پایه چراغ آلومینیوم می باشد. 

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button