مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده چراغ خیابانی ال ای دی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی مشخصات چراغ خیابانی ال ای دیشرکت فروش چراغ خیابانی ال ای دی
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ ال ای دی خیابانی برای فضاهای باز مانند پارکها، خیابان ها و … کاربردی است. تولید کننده چراغ خیابانی ال ای دی با بهره گیری از بهترین تجهیزات و مواد اولیه اقدام به تولید چراغهایی نموده است که دارای توان مصرفی کم بوده و روشنایی ویژه ای دارد. این تولیدکننده چراغ ال ای دی را در اندازه های مختلف و با توان مصرفی متفاوت تولید و روانه بازار می کند. 

تولید کننده چراغ خیابانی ال ای دی

بررسی مشخصات چراغ خیابانی ال ای دی

بررسی مشخصات چراغ خیابانی ال ای دی امروز چراغ های ال ای دی به یکی از پرمصرف ترین انواع چراغ ها و بدل شده اند که در خیابانها و کوچه ها مورد استفاده قرار می گیرند همچنین بسیاری از افراد برای روشن تر نمودن فضای باغ خود از این محصول استفاده می نمایند. از جمله ویژگی های چراغ ال ای دی می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • جنس بدنه: جنس بدنه چراغ های ال ای دی از آلومنیوم ضد زنگ است که در برابر زنگ خوردگی و تغییرات آب و هوایی مقاومت بالایی دارد. 
  • توجه به سلامت افراد: بعضی از چراغ هایی که در گذشته برای خیابان ها و جاده ها مورد استفاده قرار می گرفت، دارای اشعه هایی به نام اشعه ماورا بنفش بود که برای سلامتی انسان بسیار مضر بوده و باعث بیماری‌هایی مانند سرطان می‌شد. در تولید چراغ خیابانی ال ای دی به این موضوع توجه ویژه ای شده است و چراغ ها کاملا عاری و فاقد هرگونه نور ماورا بنفش هستند. 
  • تولید در توان مصرفی مختلف: با توجه به اینکه نور مورد نیاز در مکان های مختلف متفاوت است، چراغ ال ای دی در توان های مصرفی بسیار متفاوت مانند ۵۵، ۷۵ وات و غیره تولید و روانه بازار شدند تا بتوانند تمام نیاز خریداران را برطرف سازند. 

شرکت فروش چراغ خیابانی ال ای دی

شرکت فروش چراغ خیابانی ال ای دی شرکت فروش چراغ خیابانی علاوه بر فروش این محصول در داخل ایران و در شهرها و روستاهای متفاوت اقدام به صادرات این محصول نیز می نماید. صادرات چراغ ال ای دی خیابانی به کشورهای مختلفی از جمله کشورهای همسایه و کشورهای خاورمیانه انجام می پذیرد و با توجه به کیفیت بسیار بالای چراغ ال ای دی خیابانی همواره به تعداد خریداران آن در داخل و خارج ایران افزوده می‌شود.

شرکت فروش چراغ ال ای دی یکی از مکان‌هایی است که با مراجعه به آن می توانید انواع مختلفی از چراغ های ال ای دی خیابانی را یافته و متناسب با نیاز خود آنها را خریداری نمایید، همچنین این شرکت دارای روش فروش غیر حضوری و اینترنتی نیز هست که با مراجعه به سایت اینترنتی میتوانید محصول مورد نیاز خود را سفارش داده و دم در منزل تحویل بگیرید. 

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button