مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چراغ حیاطی ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره تولید چراغ حیاطی ارزانفروش کلی چراغ حیاطی ارزان
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ حیاطی ارزان در شرکت هایی که به صادرات، تولید و فروش چراغ حیاطی ارزان می پردازند سعی دارند که محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت کمتر به مردم عرضه نمایند. امروزه به دلیل پر کاربرد بودن این محصولات علاوه بر لامپ های خانگی و قدیمی، اکثر مجموعه ها به تولید چراغ حیاطی ارزان برای محیط هایی مانند پارک، خیابان، باغ و… پرداخته اند.

تولید انبوه چراغ حیاطی ارزان

همه چیز درباره تولید چراغ حیاطی ارزان

همه چیز درباره تولید چراغ حیاطی

چراغ حیاطی ارزان در زیبا سازی و فراهم کردن امنیت تاثیر بسزایی دارد. به دلیل استفاده آن ها در فضای باز این نوع چراغ ها باید از مقاومت و قابلیت بالایی برخوردار باشند لازم به ذکر است چراغ های حیاطی در معرض هرگونه عواملی مانند باد و باران،گرد و خاک و نور خورشید قرار میگیرند بنابراین از فلزات ضد آب و ضد رنگ ساخته می شوند.

 

در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر مشتریان و افراد، به انواع و مدل های چراغ ها می پردازیم. چراغ های محوطه مدل های گوناگونی دارد که از مهمترین آن ها میتوان به چراغ های خیابانی، چراغ های پارکی، چراغ های چمنی و پانچی اشاره کرد.

چراغ های خیابانی:

این نوع چراغ ها برای روشن کردن خیابان، محل عبور، اتوبان ها و… تولید میشوند. چراغ های خیابانی معمولا مصرف برق پایین تری دارند و به صورت LED تولید میشود، که میتوان به چراغ های خیابانی کلاسیک، کلاسیک ضد آب، 400وات،250 وات و… اشاره کرد

چراغ های پارکی:

استفاده از چراغ های پارکی در پارک ها تاثیر زیادی در زیبایی محیط دارد این نوع مدل از چراغ ها معمولا نورهای بیشتری دارند. چراغ های پارکی از آلومینیوم، آهن ساخته می شوند. عموما ارتفاع آنها 3متر می باشد و در داخل سر چراغ ها از لامپ های کم مصرف استفاده میکنند.


چراغ های چمنی و پانچی:

چراغ های چمنی و پانچی یکی از مدل های چراغ های پارکی میباشد و به دلیل سهولت در حمل و نقل و وزن کم به راحتی قابل نصب می باشد این نوع چراغ ها جلوه ای بسیار زیبا به محیط اطراف می دهد. امروزه مجموعه و شرکت های زیادی این نوع محصول را با طرح، رنگ، جنس متفاوتی تولید و به فروش می رسانند.

فروش کلی چراغ حیاطی ارزان

فروش کلی چراغ حیاطی ارزان

 بسیاری از شرکت ها و مجموعه ها در صادرات،تولید،فروش کلی چراغ های حیاطی ارزان فعالیت زیادی دارند.تقاضا کنندگان و مشتریان عزیز برای تهیه چراغ های حیاطی ارزان با جنس مرغوب و  طرح های زیبا می ‌توانید به این وب سایت www.elinlampbase.irمراجعه فرمایید و یا با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button