مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده چراغ پارکی ایستاده فلزی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع چراغ پارکی ایستادهمرکز پخش چراغ پارکی کلاسیک
چه امتیازی به من میدین؟

همانطور که می دانید برای روشنایی انواع محیط های مختلف از جمله پارک ها، محوطه ها، خیابان ها، و دیگر مکان ها نیاز به استفاده از انواع پایه های چراغ پارکی به صورت ایستاده می باشد که علاوه بر روشنایی به محیط زیبایی و جذابیت می بخشد.

همچنین چراغ پارکی ایستاده، یکی از انواع مدل های چراغ ها محسوب می شود که در نورپردازی و روشنایی محیط های مختلف نقش بسیار مهمی را ایفا می نماید که سبب سهولت در رفت و آمد و نیز سبب امنیت در پارک ها و فضاهای مختلف می شود که بسیار حائز اهمیت است.

عرضه کننده چراغ پارکی ایستاده فلزی

مشخصات انواع چراغ پارکی ایستاده

مشخصات انواع چراغ پارکی ایستاده

از مشخصات اصلی و اساسی انواع چراغ پارکی ایستاده می توان به تنوع در کیفیت، تنوع در طرح و رنگ، تنوع در قیمت، تنوع در نور و روشنایی فضاها و مکان های مختلف و دیگر موارد می باشند که با نوردهی بسیار بالا و قدرت روشنایی زیاد توانسته اند به فضا زیبایی و جذابیت را هدیه نمایند.

امروزه شرکت های تولیدی زیادی در سراسر کشور توانسته اند با استفاده از مواد اولیه طبیعی در این زمینه ضمن روشنایی محیط و فضاها، با انواع چراغ های پارکی فلزی، آلومینیومی، چدنی در انواع چراغ حیاطی، سردری، پارکی، دیواری و غیره را در ارتفاع های مختلف با کیفیت عالی و نیز در انواع برندهای متفاوت تولید و نیز با قیمت مناسب به روش عمده در بازار عرضه نمایند که دارای اهمیت زیاد و نیز از کاربرد و خواص زیادی برخوردار می باشند.

این نوع محصولات عمده دارای پایه های کوتاه و بلند می باشند که در اندازه های مختلف در ابعاد و وزن های متفاوت وجود دارند و همچنین دارای قابلیت نصب آسان می باشند و طوری طراحی شده اند که روشنایی و فضای محیط را دو چندان می کنند که دارای مشخصات فنی بسیار عالی و با کیفیت می باشند.

 

مرکز پخش چراغ پارکی کلاسیک

مرکز پخش چراغ پارکی کلاسیک

مرکز پخش عمده چراغ پارکی کلاسیک در سراسر ایران با کیفیت مطلوب انجام می گیرد که دارای مدل هایی با اشکال و انواع مختلف می باشد که بسته به سلیقه افراد انتخاب و خریداری می شوند.

ایران به عنوان بزرگترین کشور تولید کننده انواع چراغ ها از جمله چراغ پارکی ایستاده می باشد که از بهترین نمونه های آن مدل چراغ پارکی فلزی است که همان طور که از نامش پیداست دارای پایه فلزی بسیار مقاوم بوده و همچنین دارای استانداردها و ایمنی خاصی در مقابل شرایط جوی از قبیل: رطوبت، سرما و گرما، دارای حباب شیشه ای بسیار محکم، دارای سیم مسی استاندارد، قابلیت نصب آسان و غیره می باشد که تولید آن بخش عظیمی از نیاز مراکز مختلف را تامین می نماید و بسیار پرکاربرد و پراهمیت در نوع خود می باشد.

 

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button