مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع چراغ پارکی کلاسیک ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات چراغ پارکی کلاسیک درجه یکفروش ویژه چراغ پارکی کلاسیک
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ پارکی کلاسیک چیست؟ تنوع این محصولات در بازار به چه شکل است؟ تولید و عرضه چراغ های پارکی در صدها تنوع شکل و رنگ یکی از فعالیت های مهم در عرصه زیبایی سازی شهری است. وجود این عوامل در سراسر شهر الزامی است و این موضوع تاثیر بسزایی در ظاهر اماکن عمومی خواهد داشت. در این مطلب اطلاعاتی درباره انواع چراغ های پارکی و توزیع ان به قیمت های عمده و ارزان را برای شما به اشتراک خواهیم گذاشت. 

توزیع چراغ پارکی کلاسیک ارزان

مشخصات چراغ پارکی کلاسیک درجه یک

مشخصات چراغ پارکی کلاسیک درجه یک برای شما هم زیاد پیش آمده است که چراغ های بلند و روشنی که در سراسر پارک نصب شده اند را تماشا کنید و از نور آن استفاده نمایید. اصطلاح چراغ پارکی به محصولاتی با پایه های بلند، کوتاه، و متوسط گفته می‌شود که در بسیاری از اماکن عمومی و همچنین بسیاری از فضاهای سبز شخصی نصب می‌شوند. این چراغ ها با دارا بودن طیف وسیعی از اشکال مختلف برای برطرف کردن نیاز و پوشش دهی سلیقه های بیشتری عرضه می‌شوند. 

برای این چراغ ها می‌توان از دو نوع لامپ های رنگی و ساده استفاده نمود. نوع رنگی انها بیشتر برای حیاط و باغ های شخصی مورد استفاده است. 

مکان های بسیاری از جمله پارک ها، باغ ها، حیاط منازل شخصی، محیط خانه، خیابان ها و … برای نصب این نوع از چراغ ها مناسب هستند و با توجه به طرح ها و اندازه های مختلف مشتریان حق انتخاب دارند. چراغ های دیواری که به حیاط ها و نیز فضاهای سبز نصب می‌شود از همین نوع چراغ هاست. امروزه سبک های متفاوتی از ظاهر این چراغ ها وجود دارد؛ این موارد عبارتند از:

  • چراغ پارکی کلاسیک
  • چراغ پارکی فانوسی
  • چراغ پارکی ال ای دی

پایه این محصولات برای نگهداری چراغ های نصب شده بر روی گوی آنها طراحی شده. سبک های کلاسیک این چراغ ها در شما حسی دوگانه در زمان قدیم و جدید را ایجاد می‌کند. همانطور که می‌دانید کلاسیک یک سبک بسیار وبژه است و برخلاف نام و ظاهر ان سبک قدیمی نیست اما نمودی از تلفیق دو سبک سنتی و مدرنیته است. امروزه چراغ های سبک کلاسیک در سه طرح دیواری، پایه کوتاه و پایه بلند عرضه می‌شود تا علاوه بر روشنایی مورد نیاز، ظاهری زیبا و آراسته را به محیط بدهد. 

فروش ویژه چراغ پارکی کلاسیک

فروش ویژه چراغ پارکی کلاسیک فروش ویژه چراغ های پارک کلاسیک در سه تناژ رنگ مشکی، نقره ای، و مسی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، تمامی محصولات ارائه شده دارای درجه کیفیت های مطلوب هستند و همگی از فلز های ضدزنگ و مقاوم ساخته شده اند. چراغ های پایه بلند از دو نوع دیواری و پایه کوتاه قیمتی تر هستند اما با فروش ویژه این محصولات می‌توانید درصد تخفیف های بسیار مناسبی را بر روی این محصولات دریافت کنید. 

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button