مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت برج نوری سیار در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای برج نوری سیار چیست؟شرکت تخصصی برج نوری سیار صادراتی
چه امتیازی به من میدین؟

برج نوری سیار از جمله لوازم روشنایی در صنعت الکتریک می باشد. برج های نوری درواقع پروژکتورهایی می باشد که برای ایجاد روشنایی در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، قیمت برج نوری سیار با توجه به عوامل و فاکتورهای تعیین می شود، برای اطلاع از قیمت این محصول می توان به شرکت های تولید این محصول و همچنین نمایندگی های فروش آن مراجعه نمود. با توجه به انواع این محصول و کیفیت های متفاوت آن این کالا از دامنه قیمتی متنوعی برخوردار است.

مزایای برج نوری سیار چیست؟

برج نوری سیار وسیله ای است که برای تامین روشنایی مکان هایی که در آن جا دسترسی به برق وجود ندارد انجام می شود. این وسیله سیار بوده و قابلیت حمل و نقل راحتی دارد، همچنین دارای یک انژکتوری تامین کننده برق می باشد این وسیله پرتابل خود تامین کننده نیاز برق پروژکتورهای خود می باشد.

از مزایای این محصول می توان به قابلیت جابجایی آن نام برو برخلاف سایر پروژکتورهای دیگر که نیاز به ثابت کردن و مکان مشخصی دارند و به علاوه منبع تامین انرژی آن ها پرتابل نبوده و از برق شهری تامین می شود. به علاوه بر نوری وزنی سبک تر از پروژکتورهای معمولی دارد و نحوه استفاده از این محصول بسیار راحت می باشد.

ارتفاع این برج های نوری قابلیت تنظیم دارد و قابلیت تنظیم سیصد و شصت درجه را دارد. و می توان از این وسیله در بیمارستان های صحرایی و کمپ ها استفاده نمود، ژنراتور و دیزل این برج های نوری قابلیت تامین برق این محصول را به مدت طولانی دارا می باشد در واقع این منیع با مصرف سوخت کار می کند و برق تولید می کند.

در ساخت برج نوری از فلزات مقاوم و با کیفیتی استفاده می شود و در برابر انواع طوفان ها و باران و گرد و غبار بسیار مقاوم می باشد.

این محصول همچنین از پروژکتورهایی با قدرت روشنایی بالایی تشکیل شده است.

شرکت تخصصی برج نوری سیار صادراتی

شرکت های تخصصی بسیاری در ایران در زمینه  تولید برج نوری فعالیت می کنند در این شرکت های تخصصی نیروی کار مجرب و کار آزموده فعال بوده و به دلیل دانش با و کیفیت عالی محصولات تولیدی برج نوری صادراتی تولید می کنند. در این مراکز کار آزمودگان رشته برق و کارشناسان مجربی مشغول به کار بوده و پس از تولید این محصول اقدام به ارسال آن به اقصی نقاط ایران می کنند و علاوه بر تامین نیاز داخل اقدام به صادرات این محصول می کنند، برج های نوری صادراتی از کیفیت و استاندارد بالای جهانی برخوردار بوده و توانسته مشتریان زیادی در کشورهای همسایه به خود اختصاص دهد.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button