مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بزرگترین مراکز صادراتی چراغ حیاطی

آنچه در این مقاله می خوانید...

5 مدل محبوب چراغ حیاطی را بشناسیدشرکت صادرات چراغ حیاطی ساده
چه امتیازی به من میدین؟

بزرگترین مراکز صادراتی چراغ حیاطی اقدام به فروش این محصول به بازارهای خارج کشور کرده اند و خریداران از تمامی نقاط می توانند در ارتباط مستقیم و بی واسطه با این مراکز ثبت سفارش را در حداقل زمان ممکن برای این محصول انجام دهند، خریداران می توانند در تماس مستقیم و بی واسطه با این مراکز صادرات چراغ حیاطی نسبت به سفارش این چراغ خاص برای خود اقدام کنند و آن را برای آدرس مورد نظر خود درخواست نمایند.

بزرگترین مراکز صادراتی چراغ حیاطی

5 مدل محبوب چراغ حیاطی را بشناسید

5 مدل محبوب چراغ حیاطی را بشناسید یکی از ابزارهای ایجاد روشنایی در مکان هایی مانند حیاط ویلا و باغ چراغ حیاطی است که از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است و علاوه بر زیبایی باعث ایجاد روشنایی در این محیط ها می شود؛ انواع مختلفی از این چراغ در بازار ارائه شده است اما 5 مدل محبوب آنها عبارتند از :

  1. چراغ حیاطی مدل پادرا: جنس چراغ ویلایی پادرا اغلب از نوعی پلاستیک مخصوص به نام ABS است که نسبت به نور خورشید و آب از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و از شیشه های محکم شش تکه در این چراغ استفاده شده است.
  2. چراغ حیاطی مدل کلاسیک : از چراغ های با طرح کلاسیک است که جنس بدنه آنها می تواند از آهن با رنگ کوره ای یا آلومینیوم باشد و نسبت به رطوبت و زنگ زدگی بسیار مقاوم است.
  3. چراغ حیاطی مدل ساده : این مدل از جنس پلاستیک است و ارتفاع آن حدود 50 سانتی متر بوده که روشنایی آن با استفاده از لامپ ال ای دی ایجاد می شود.
  4. چراغ حیاطی مدل رومی: جنس بدنه این مدل اغلب از آلومینیوم است و روشنایی آن بیشتر جنبه تزیینی دارد همچنین ارتفاع آن 55 سانتی متر است.
  5. چراغ حیاطی مدل خمره ای: این محصول دارای روشنایی تک شعله است و از فلز ضد زنگ ساخته شده و جنس شیشه به کار رفته در آن از شیشه شفاف می باشد

شرکت صادرات چراغ حیاطی ساده

شرکت صادرات چراغ حیاطی ساده شرکت صادرات چراغ حیاطی ساده اقدام به ارائه این چراغ به بازار کشوهای دیگر کرده است و کسانی که به این چراغ جهت استفاده برای صادرات نیاز دارند می‌توانند می توانند در تماس مستقیم با شرکت صادر کننده چراغ ویلایی ساده نسبت به سفارش آن اقدام کنند.

این شرکت می تواند نیاز خریداران را به هر میزان پاسخ داده و سفارش آنها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با پایین ترین نرخ به دست آنها برساند؛ ارتباط با این شرکت از طریق همین وب سایت به راحتی امکان پذیر است و خریداران می توانند نیاز خود را به طور مستقیم با این شرکت در میان بگذارند و ثبت سفارش را انجام دهند.

خریداران می‌توانند چراغ ویلایی ساده عرضه شده توسط این شرکت را از بخش محصولات همین سایت مشاهده کرده و سفارش دهند همچنین می توانند از طریق تماس تلفنی با شرکت نیز نسبت به سفارش این محصول اقدام کنند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button