مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار پخش چراغ توپی سرلوله

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع چراغ سرلولهتوزیع کنندگان چراغ توپی سرلوله
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ توپی سرلوله یکی از بهترین نوع برای استفاده در فضاهای سبز، بوستان، پارک، خیابان، حیاط و سر در دروازه ها می باشد و می تواند شعاع زیادی را روشن کند. این محصول تولیدات بالایی در این زمینه دارد و می تواند یکی از قطب تولیدات و صادرات در کشور گردد. بازار پخش چراغ های توپی در داخل و خارج از کشور بسیار داغ است.کیفیت و نور دهی این کالا مناسب و دارای ضمانت نامه می باشد. 

بازار پخش چراغ توپی سرلوله

معرفی انواع چراغ سرلوله

معرفی انواع چراغ سرلوله معمولا برای ایجاد نور کافی برای فضای بیرون از خانه از چراغ سر لوله استفاده می شود چون این محصول از بهترین طراحی برخوردار می باشد به طوری که بازدهی نور بالایی دارد و تنوع در تولید آن زیاد می باشد که باعث ایجاد فضای زیبایی می شود.
در این بخش به معرفی انواع چراغ سرلوله و ویژگی های ان اشاره می نماییم.

  • چراغ سرلوله توپی
  • چراغ سرلوله چمنی
  • چراغ سرلوله کلاه دار
  • چراغ سرلوله چتری
  • چراغ سرلوله کلبه ای 

این چراغ ها در انواع مختلفی تولید شده است که بی شمار است و نمی توان تمامی آنها را نام برد. چیزی که در تمام این موارد مشترک است زیبایی و ماندگاری بالا همراه با کیفیت است. این چراغ در رنگ های سفید، قهوه ای، سبز و.. تولید شده است.
چراغ را بر روی لوله های مخصوصی نصب می کنند تا به درستی نور دهی انجام گردد و به وسیله پیچ و مهره به ان وصل می کنند. 

برای جلوگیری از زنگ زدگی پیچ و مهره های این چراغ را با برنج و استیل می سازند. بدنه این چراغ به صورت ریخته گری و آلومینیومی می باشد. این چراغ ها یک محافظ پر قدرت برای لامپ می باشد تا در برابر باد، باران و برف یا سرما از آن محافظت کنند.  یک نوع مهم این چراغ ها برای روشنایی خیابان است که روشنایی  در سطح شهر یا خیابان ایجاد می گردد.

توزیع کنندگان چراغ توپی سرلوله

توزیع کنندگان چراغ توپی سرلوله بخش مهمی از تجارت کشور در گرو تولیدات چراغ های سرلوله ای می باشد چون در بخش صادرات نقش مهمی ایجاد کرده است و تهیه و توزیع آن به صورت گسترده می باشد. توزیع کنندگان چراغ توپی را به صورت مستقیم از خود تولید کننده به فروش می رسانند و از طریق این سایت آن را عرضه می کنند. 

شرکت های معتبر با برند های خاصی توزیع کنندگان این کالا می باشند و توزیع چراغ را در مدل های جذاب و مدرن در دستور کار خود دارند. برای اطلاع از قیمت، خرید، فروش و تولید این کالا می توانید با مشاوران فروش ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این باره را برای شما عنوان کنند. 

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button