مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش چراغ خیابانی کم مصرف

آنچه در این مقاله می خوانید...

شناخت انواع چراغ های کم مصرف خیابانیقیمت عمده چراغ خیابانی کم مصرف
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ های LED تا 80٪ کارآمدتر از نورهای سنتی مانند چراغ های فلورسنت و رشته ای هستند. 95٪ انرژی در LED ها به نور تبدیل می شود و فقط 5٪ به عنوان گرما هدر می رود. مصرف کمتر انرژی باعث کاهش تقاضا از نیروگاه ها و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای می شود.

برند ما با مفتخر است که با تجربه و سابقه خود در زمینه صادرات چراغ خیابانی کم مصرف توانسته رضایت متقاضیان را به دست بیاورد.

مرکز فروش چراغ خیابانی کم مصرف

شناخت انواع چراغ های کم مصرف خیابانی

شناخت انواع چراغ های کم مصرف خیابانی چراغ خیابان چگونه کار می کند؟

فوتوسول ها حسگرهایی بوده که به نور حساس هستند و به میزان نور شناسایی شده پاسخ می دهند. وقتی نور خیلی کم است، مثلاً هنگام غروب یا زیر آسمان شدید باران، سنسور به واحد محاسباتی درون چراغ خیابان می گوید تا جریان برق را فعال کند.

نام انواع چراغ های خیابانی چیست؟

1) چراغ خیابانی ال ای دی

2) چراغ رشته ای

3) لامپ فلورسنت

4) بخار جیوه

5) سدیم فشار بالا

6) متال هالید

7) لامپ متال هالید سرامیکی

8) چراغ القایی

چه نوع چراغ هایی برای چراغ های خیابان استفاده می شود؟

سدیم فشار بالا (HPS):

لامپ سدیم فشار بالا (HPS) متداول ترین چراغ خیابان در سراسر جهان است. این لامپ با عبور جریان برق از طریق مخلوط گازها، نور تولید می کند. این لامپ بیشتر از لامپ های دیگر ترجیح داده می شود زیرا به نگهداری کمی نیاز دارد. این لامپ ها نسبتاً کارآمد هستند.

فاصله بین دو چراغ خیابان چقدر است؟

از نظر فنی ، فاصله دو چراغ خیابانی باید 29 متر باشد. این با محاسبه ارتفاع قطب و سایر عوامل تعریف می شود. هدف حفظ فاصله استاندارد حفظ روشنایی مناسب در خیابان ها است. اما در بسیاری از نقاط، فاصله بین دو لامپ به اندازه 50 متر است

از کدام گاز در چراغ خیابان استفاده می شود؟

در این لامپ ها، با استفاده از سدیم یونیزه، خیابان ها را روشن میکنند. یک لامپ بخار سدیم-فشار کم (LPS) شامل یک لوله تخلیه داخلی ساخته شده از شیشه بوروسیلیکات است که مجهز به الکترودهای فلزی بوده و با گاز نئون و آرگون و کمی سدیم فلزی پر شده است.

چراغ های خیابان LED چگونه کار می کنند؟

چراغ خیابانی LED یک نور یکپارچه است که از دیودهای ساطع کننده نور (LED) به عنوان منبع نور خود استفاده می کند. ناحیه تبادل حرارت، مستقیماً بر طول عمر چراغ خیابان LED تأثیر می گذارد. طول عمر یک چراغ خیابانی LED با خروجی نور آن، با توجه به مشخصات طراحی اصلی آن تعیین می شود.

قیمت عمده چراغ خیابانی کم مصرف

قیمت عمده چراغ خیابانی کم مصرف روشنایی خیابان مزایای مهمی را به همراه دارد. می تواند برای ارتقا امنیت در مناطق شهری و افزایش کیفیت زندگی با افزایش نور مصنوعی در ساعاتی که هوا تاریک است به کار رود تا بتوان فعالیت انجام داد. روشنایی خیابان همچنین ایمنی رانندگان، سواران و عابران پیاده را بهبود می بخشد.

مجموعه ما در فروش چراغ خیابانی و صادرات آنها فعالیت میکند. شما عزیزان میتوانید با اعتماد به ما نور را به زندگی خود هدیه ببخشید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button