مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش چراغ توپی دیواری عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی مشخصات چراغ توپی دیواری عمدهتوزیع چراغ توپی دیواری عمده
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ توپی دیواری عمده از نظر قیمتی برای مصرف کندده ها و فروشندگان بهترین حالت را دارد. این نوع چراغ های توپی که به صورت کلاه دار و بی کلاه هستند بر روی دیوار نصب می شوند، باعث روشن شدن فضای حیاط می ‌شوند. چراغ توپی دیواری عمده در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارند. جنس حباب آن پلی کربنات است که مقاوم است و بدنه آن هم از مواد ABS و هم فلز و جنس آلومینیوم است. بازار فروش چراغ توپی دیواری عمده بهترین چراغ ها را به فروش می رساند.

بازار فروش چراغ توپی دیواری عمده

بررسی مشخصات چراغ توپی دیواری عمده

بررسی مشخصات چراغ توپی دیواری  این نوع چراغ های توپی که روی دیوار نصب می شوند دارای مشخصات ویژه هستند؛ بدنه این چراغ‌ها آلومینیوم است. این نوع چراغ ها ضد زنگ هستند. برای جلوگیری از زنگ زدگی آن از پیچ های استیل و مهره برنجی استفاده شده است، این نوع چراغ ها درجه حرارت مناسبی دارند همچنین این چراغ ها بازدهی مناسبی دارند. کیفیت این چراغ ها بسیار بالا است. رنگ‌ ها و مدل‌ های مختلفی برای این چراغ ها وجود دارد، این نوع محصولات بسیار زیبا هستند و به راحتی شما می توانید آن را روی دیوار حیاط خود نصب کنید.

چراغ توپی دیواری عمده نمای منزل را بسیار زیبا می سازند گرچه از این نوع چراغ ها در باغچه ها و فضای سبز هم استفاده می‌شود اما بهترین کاربرد آن در حیاط خانه‌‌ ها است. اگر نور حیات کافی نباشد نیاز به چراغ بیشتری دارید. شما می توانید چند چراغ را این گونه به یکدیگر متصل کرده و حیاط خانه خود را پر نور و زیبا بسازید.

جنس چراغ توپی دیواری عمده از جنس پلی کربنات است که بسیار مقاوم است و می تواند از ورود حشرات جلوگیری کرده و اجازه ندهد گرد و غبار به داخل ها حیاط نفوذ کرده و از حرارت، نور خورشید و آسیب رساندن به آن جلوگیری می‌کند. این چراغ ها بسیار مقاوم هستند همچنین بدنه این چراغ ها از جنس فلز و آلومینیوم ساخته شده است که رنگ آن به راحتی نمی رود و دچار خش و زدگی نیز نمی شود.

توزیع چراغ توپی دیواری عمده

توزیع چراغ توپی دیواری عمده  در این مرکز توزیع چراغ به صورت عمده انجام می شود. شما می توانید با خرید این چراغ ها محل زندگی خود را بسیار زیبا بسازید. با نصب این چراغ ها حیاط خانه شما بسیار رویایی خواهد شد. این نوع چراغ ها به صورت توپی هستند و به دیوار حیات متصل می شوند و نصب کردن آن بسیار ساده است. جنس حباب این چراغ ها پلی کربنات بوده که از ورود گرد و غبار، خاک و حشرات و آسیب باد و باران جلوگیری می کند.

بدنه این نوع چراغ از جنس آلومینیوم است. این نوع چراغ ها می توانند در صورتی که نور آن ها کافی نباشد در فاصله های مشخص شده نصب شوند و حیاط را پر نور تر سازند. با خرید این نوع چراغ ها شما دیگر نگران کم نور بودن حیاط خود نخواهید بود.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button